משפט נתניהו: הפרקליטות הגישה הבוקר (חמישי) פניה דחופה לבית המשפט המחוזי בירושלים ובה בקשת הבהרה לאופן החיפוש במדיה הדיגיטלית של העד המרכזי בתיק 4000, אילן ישועה, מנכ"ל וואלה לשעבר. כזכור, בית המשפט נעתר לבקשת ההגנה וקבע כי על הפרקליטות להעביר את החומרים השונים מהטלפון של ישועה לידי הגנה, בין היתר, לפי מילות חיפוש שתקבע.

בקשת הפרקליטות עומדת נמצאת במחלוקת עם צווי ההגנה לאופן ישום החלטת בית המשפט. לדברי הפרקליטות, צוותי ההגנה דורשים לפסול חלק ממילות החיפוש של התביעה משום שהן מהוות "השלמת חקירה פסולה בניגוד לדין" ומאחר והן נוגעות לבנימין נתניהו ומשפחתו ולא לגורמי חוץ כגון אנשי עסקים ותקשורת. 

לדברי התביעה, המתווה שהוסכם עליו עם הנאשמים ובית המשפט אינו כולל פסילת מילות חיפוש שהתביעה החשיבה אותן לרלוונטיות. "בבקשתם הנוכחית מבקשים הנאשמים הלכה למעשה לכרסם בהחלטת בית המשפט הנכבד ולסגת מן המתווה המוסכם להרחבת החיפוש. לטעמם, כך נראה, החיפוש שעליו הורה בית המשפט נועד לצרכיהם, ולצרכיהם בלבד", נאמר בפניית הפרקליטות.

בפרקליטות טענון כי "החיפוש, כמו כל חיפוש, בין אם הוא נערך בשלב החקירה ובן אם הוא נערך לאחר שהמשפט כבר החל, נועד תצורך גילוי האמת ולא לצורך מטרותיו של צד כזה או אחר".