השף ישראל אהרוני פותח רוטיסרי בשינקין ומחזיר לה את האנרגיה האבודה
אהרוני ממשיך להשתלט ולהחיות את רחוב שנקין והפעם רוטיסרי שכונתי וקטנטן שהוא פתח יחד עם שותפיו הצעירים, נמרוד לביד ויובל לוי, ובנו, אורי אהרוני.
כיאה לאהרוני הכל עסיסי וצבעוני ובעיקר עשוי כמו שצריך, וביננו אין פה הרבה רוטיסרי באמת טובים. לכן את זה שווה לכם לטעום!
במקום ימכרו עוף שלם צלוי בעשבי תיבול, שום ולימון  ועוף שלם צלוי בסגנון אסייתי בזיגוג של סויה, יין אורז, שום, ג׳ינג׳ר, דבש ומיסו - בשני המיקרים בשר העוף עסיסי בצורה שלא תאמן ומלא בטעמים, תתכוננו לאכול בידיים. בנוסף למנות הללו, ימכרו במקום גם מנת כנפיים מויינת בתיבול אסייתי כמו העוף ושני סוגי סנדביץ׳ רכים רכים עם סלט עוף בלחם פרנה - האחד בסגנון אסייתי והשני בסגנון ים תיכוני מלא בעשבי תיבול. כיאה לתוספות, הלך פה אהרוני על קלאסיקה במיטבה -  תפוחי אדמה צלויים וקולסלואו. את המנות אפשר יהיה להזמין ולשבת לאכול בשדרה או על אחד הספסלים המוצלים ברחוב שנקין, כפי שהתרגלנו לעשות בתקופת הקורונה, או להזמין ולקחת הביתה לטובת ארוחה מלאה, למשל, בשולחן יום השישי. המלצה חמה במיוחד!
 שנקין 55 שעות פתיחה: א-ה 10.00-21.00 ו 09.00-16.00 

פיצרייה חדשה של השף ארז קומורובסקי
המיזם הקולינרי קיוב קיטשן פותח פיצרייה חדשה בשם 'פיצה לבנטינה' בפריים לוקיישן בתל אביב-יפו ברחוב דיזנגוף עם פיצות מיוחדות ויוצאות דופן של השף ארז קומרובסקי שיוצר לראשונה פיצה מקומית לבנטינית. את הבצק הקריספי והדק של פיצה לבנטינה הוא לקוח מהספיחה הלבנונית ואת הקלצונה האיטלקי הוא מחבר למנת לחמה בעג'ין. ההומאז' שלו לפיצה מרגריטה קלאסית היא 'פיצה ז'קלין' - פיצה מרגריטה מקומית משלנו, שמוגשת עם זיתים דפוקים וג'יבני - גבינה מקומית, בשילוב עם גבינת המוצרלה האיטלקית. הפיצה הטבעונית של לבנטינה 'ג'רוזלמה פלאפל', כבר עושה רושם של צברית מוחלטת ולא כזאת שעשתה עליה, ומוגשת עם עגבניות שרופות, מסה של פלאפל, טחינה, סחוג ועלי פטרוזיליה.
 לראשונה במסגרת המיזם פיצה לבנטינה תמוקם בפריים לוקיישן בתל אביב-יפו בכתובת דיזינגוף 334.

הפיצות של לחם ארז (צילום: יחצ)
הפיצות של לחם ארז (צילום: יחצ)

השף גיא גמזו פתח ביץ׳ בורגר חדשבסגנון אמריקאי 
השף גיא גמזו (אריא, נונונו) פתח לפני ימים אחדים את ׳בינגו׳ - ביץ׳ בורגר חדש בסגנון פאסט פוד אמריקאי שממוקם על חוף הים. המקום מביא המבורגר שפונדרה במשקל 100 גרם עשוי באמצעות גריל מיוחד שיובא מארה״ב בשיטה אמריקאית שמזכירה אפייה יותר מאשר צלייה. זמן ההכנה בשיטה הזו עומד על שתי דקות ו- 15 שניות בלבד. הלחמניה במנה מיובאת באופן מיוחד למקום החדש מרשת ׳שייק שאק׳ המצליחה בארה"ב.  כל התענוג הזה במחיר 34 שקלים בלבד. על ההמבורגר לא ניתן לשים שום תוספת למעט גבינת צ׳דר, אבל תוספות מקוריות וטעימות לצד ההמבורגר - יש. בהן: באפלו וינגס, מלפפונים חמוצים מטוגנים, מק אנד צ׳יז, ועוד. בתפריט המקום יש מנות עיקריות נוספות כמו קריספי צ׳יקן ופישבוגר נאגטס וכנפיים.
הירקון 145, תל אביב. המקום פתוח בכל ימות השבוע בשעות: 12:00-22:00. 

הבינגו של גיא גמזו (צילום: OLALA)
הבינגו של גיא גמזו (צילום: OLALA)

חדש על הים בהרצליה - מסעדת "אל טראס"
המסעדה מציעה תפריט ערב המחבר בין המטבח הערבי ונגיעות ספרדיות ותפריט בר מושקע עם קוקטיילים צבעוניים ומנות המותאמות לצידם כמו כן יש במסעדה מעשנות בהן נצלים הבשרים, העופות והדגים. הבצקים והמתוקים נעשים על פי המסורת.  התפריט נבנה על ידי השף עלה יעקובי,שזו המסעדה הראשונה שהוא עומד בראשה. בין המנות : אטאייף דג, טחינה שקדים, קרם סלק, שמן בזיליקום וקרם חציל שחור (56 ₪); שישברק כבש על יוגורט חם,(52 ₪); עלי סיגר ממולאים בשקדי עגל ושוק טלה עם טחינה עמבה וסלט עגבניות חריף (54 ₪);  עוף מעושן ממולא באורז, בשר טחון ושקדים קלויים  (120 ₪); צלעות כבש- בליווי של עלי גפן ממולא באורז (210 ₪)
אל טראס רמת ים 50, הרצליה, לצד מלון אוקיינוס 09-878-1716

אל טראס בהרצליה (צילום: אפיק גבאי)
אל טראס בהרצליה (צילום: אפיק גבאי)

קפה-מסעדה  חדש פותח דלתות ברעננה  LALALA 
LALALA הוא קפה- מסעדה ומעדנייה איטלקי המגיש מאפים טריים, כריכים משובחים וקפה לישיבה במקום או לאיסוף החל משעות הבוקר המוקדמות, ארוחות בוקר מגוונות בתחילת היום, והחל משעות הצהריים יינות, קוקטיילים ומטבח איטלקי עם פרשנות מקומית. מעבר למאפים טריים וכריכים כמו מקושקשת כמהין, קשקבל צ'ילי פיקנטי וכריך זוקיני-לאבנה, ארוחות הבוקר של LALALA יכללו מנות כמו שקשוקה עם קרעי פסטה, פריטטה איטלקית ועוד. בגזרת תפריט הצהריים תמצאו מנות כמו פלפל שושקה ממולא גבינות, קרפצ'יו תפוחי-אדמה מזן באטר, מוצרלה נטיפים ברוטב עגבניות, טורטליני סלק עם יוגורט כבשים ועוד. לצד המנות יוגשו יינות וקוקטיילים במחירים מיוחדים.LALALA תציע לרכישה הביתה מגוון של מוצרי מעדנייה ומזווה, לחמים וממרחים, מתוך התפריט
האחוזה 77 רעננה

LALALA בהרצליה (צילום: אסף קרלה)
LALALA בהרצליה (צילום: אסף קרלה)

קלרה", רשת שיפודיות חדשה בראשון לציון
רשת הקצביות "מעדני גורמה" משיקה את "קלרה", רשת שיפודיות חדשה המבוססת על איכות הבשר הגבוהה של "מעדני גורמה" במחירים אטרקטיביים לצרכן.הסניף הראשון הושק ב-ראשון לציון, גודל הסניף 150 מ"ר והושקעו בו 1.5 מיליון ₪. במהלך שנת 2021 יפתחו עוד כ- 3 סניפים ברחבי הארץ.
ב"קלרה" יוגשו מגוון רחב מאוד של בשרים. לצד המנות המוכרות כמו שיפוד פרגית, קבב ביתי, נקניקיות מרגז על הגריל, תמצאו גם כמה הפתעות מיוחדות כמו לדוגמא: דואטים של שיפודי אנטריקוט עם שקדי עגל, שיפודי פילה עם פרגיות וגם את "השווארמה של קלרה" העשויה מפרגית עסיסית עם תבלין שווארמה ביתי.  את כל המנות ניתן יהיה לקבל בפיתה, בלאפה, או בצלחת. המבקרים בסניפים והרוכשים דרך האתר יוכלו ליהנות משפע של מנות ראשונות, סלטים, ארוחות עסקיות וחבילות וקומבינציות משתלמות במיוחד לזוג, למשפחה ולחברים.
רחוב גבעתי 1 בראשל"צ

קלרה והשיפודים (צילום: דרור עינב)
קלרה והשיפודים (צילום: דרור עינב)

שדרת קולינריה חדשה בפארק עתידים
פארק עתידים תל אביב פותח את "לה-שוקה",שדרת שוק ססגונית ומרהיבה לרווחת עובדי הפארק והציבור הרחב. את המתחם תכנן ועיצב מעצב הפנים ארנון אשד, ממשרד האדריכלות בראשי לנדס אשד "השווקים יתחלפו בהתאמה לחגים ולאירועים שיתקיימו בפארק, המתחם ממש מעוצב כמו סוג של תערוכה. והוא הולך להיות בין השווקים הכי יפים ומעוצבים שקיימים", מסביר חיים נחמיאס, היועץ האסטרטגי הקולינרי של פארק עתידים תל אביב והשותף למיזם. ניהול לה - שוקה יבוצע על ידי חברת קינמונים המתמחה ופועלת בעשרות מקומות בארץ. 
לה-שוקה, פתוח בימים ראשון -חמישי החל מה-23.6, בין השעות 9:00-16:00 בפארק עתידים תל אביב. 

לה שוקה בפארק עתידים (צילום: יחצ)
לה שוקה בפארק עתידים (צילום: יחצ)