אהבה יכולה להגיע בכל מיני דרכים, צבעי, גילאים ואפילו גבהים. זוג בריטי, ג'יימס לוסטד בן ה-33 וקלואי בת ה-27, הם בעלי הפרש גבהים של כ-56.8 ס"מ וזכו לאחרונה בתואר "הזוג בעל הפרש הגבהים הגדול ביותר". השניים נישאו זה לזו בשנת 2016 ומאז הם מאוהבים לחלוטין ואפילו הביאו לעולם ילדה משותפת -  וכשהם מספרים על איך הם נפגשו לראשונה הם לא יכולים שלא לחייך.  

ג'יימס חי עם מצב נדיר הנקרא דיספלסיה דיאסטרופית, הפרעה גנטית בהתפחות העצמות והסחוסים, מה שמשאיר אותו במצב של גמד. ג'יימס בגובה 1.09 מטרים ואילו קלואי 1.66 מטרים. הזוג נפגש לראשונה בשנת 2012, על אף שגדלו יחד באותה העיר, ומיד התאהבו. קלואי סיפרה כי היא תמיד העדיפה גברים גבוהים יותר, אך העדפתה השתנתה אחרי שהכירה את בכיר ליבה. 

הזוג ג'יימס וקלואי ששברו את שיא גינס (צילום: Guinness World Records)
הזוג ג'יימס וקלואי ששברו את שיא גינס (צילום: Guinness World Records)

"האמת, כן היו לי חששות מאיך אנשים יגיבו, אבל אני חושבת שלכל סיר יש מכסה, לווא דווקא המכסה שתדמיין", אמרה קלואי בראיון לשיאי גינס. ג'יימס וקלואי הכירו בבר מקומי, כשקלואי עוד הייתה סטודנטית, ושמרו על הקשר ביניהם בסוד במשך שנה. לבסוף, השניים החליטו לצאת מהארון ולחשוף את הזוגיות שלהם, מה שהוביל גם להצעת נישואין מרגשת. 

משפחת לוסטד המאושרת (צילום: Guinness World Records)
משפחת לוסטד המאושרת (צילום: Guinness World Records)

שבעה חודשים אחרי שהכירו השניים נסעו לאגם בצפון ווילס, שם ג'יימס כרע ברך, פעולה שקשה לו לעשות עקב המחלה, והציע נישואין לקלואי שנענתה בחיוב. הזוג המאושר חיים יחד כבר כחמש שנים ומגדלים את בתם אוליביה בת השנתיים, ועכשיו הם גם בעלי שיא גינס משל עצמם.