סערה ברשתות החברתיות בעקבות פרסומו של הליינאפ המסתמן למסיבת הגאווה של הדי ג'יי עופר ניסים. אלפים רבים של צופים הגיעו הערב (שבת) לאירוע הגדול בתל אביב, בו צפוי להופיע בין היתר גם הזמר אייל גולן. עם פרסום הליינאפ המדובר, נפתחה קבוצת וואטסאפ במטרה לגנות את ההופעה.

אסף רוזנהיים מנהל קבוצת הפייסבוק אחריות תאגידית ישראל ומנהל הפיתוח של חברת האימפקט social finance Israel הסביר בשיחה עם מעריב: "את המסיבה מארגנים תאגידים ואנשים מתוך הקהילה הגאה. מי שנתנה יד לזה אומרת בפשטות: בעוד המוזיקה שלנו תכלול מילים על קבלה וחיזוק לנוער הגאה בארון או מחוצה לו, אנחנו לא מאמינים לנשים שחוו פגיעה מהתאגיד  של אייל גולן".

הוא הוסיף כי "במקום להביע עמדה ברורה נגד הצד הזה של חיי הלילה התוססים, המארגנים בחרו לחזק את האווירה שמחממת תקיפה וניצול מיני, לעיתים בסיוע חומרים אסורים. למען הסר ספק, אייל גולן לא נמצא אשם בתקיפה מינית, אבל אם הוא יעלה על הבמה היום, המארגנים כולם אשמים ביצירת אווירה לא בטוחה עבור הקהילה והרבה מעבר לה".

בתנועת "כולן" הוסיפו: "יריקה בפרצוף; להעלות את אייל גולן לבמה המרכזית בהופעה שחותמת את חודש הגאווה היא לירוק לנשים, לנפגעות ונפגעי אלימות מינית בפרצוף. אייל גולן לא הורשע בבית משפט אבל אין מישהו או מישהי שלא יודעות שמה שהוא עשה הוא פסול, אסור ואין סיכוי בעולם שאני ארקוד כשהאחיות שלי בוכות".

טרם נמסרה תגובה מהמארגנים