אירוע הזוי התרחש בסניף בנק "ברודה" שבאוטר פרדש, הודו, במסגרתו לקוח נכנס ללא מסכת קורונה, נורה ונפצע קשה. על פי הדיווחים, הלקוח, ראג'ש קומאר, ניסה להיכנס אל המקום בסביבות השעה 11:30 ביום שישי האחרון כשאינו עוטה מסכה. המאבטח, פרסאד מישרא, ניסה לעצור את הלקוח בכניסה, מה שעורר ויכוח רציני בין השניים. צפו בתיעוד מתוך הבנק ובראיון עם אשתו של הלקוח: 

במהלך ההיתקלות בין השניים, המאבטח ירה בקומאר ופצע אותו קשה. אחרי התקרית האלימה, שוטרים הגיעו למקום ועצרו את מישרא, שטען כי "מחובתו לפתוח באש כשלקוח מנסה להיכנס בכוח למתחם". אשתו של קומאר, פרייאנקה, אמרה בראיון לאתר החדשות Times of India כי בעלה נסע אל הסניף במטרה לעדכן את החוב שלו.

לדבריה, בעלה לא עטה מסכה בהתחלה ונשלח להביא אחת. אחרי שהוא חזר עם המסכה המאבטח שוב מנע ממנו להיכנס בטענה כי הגיעה שעת ארוחת הצהריים. אחרי שהלקוח התעקש להיכנס אל הסניף המאבטח ירה בו וזה נפל על הרצפה. "איש בבנק לא עזר לבעלי. הוא התקשר אל בתי והודיע לנו על התקרית אז מיהרתי לבנק וראיתי את בעלי שוכב על הרצפה, בזמן שאיש מגורמי הבנק לא עזר לו", סיפרה האישה.

כמו כן, אחרי תקרית הירי סניף הבנק פרסם הצהרה בה נכתב: "אנו מצטערים מאוד על אירוע הירי שהתרחש בסניף כתוצאה ממריבה בין המאבטח לקורבן. הפצוע אושפז בבית החולים המחוזי ולפי הדיווחים יצא מכלל סכנה. הבנק הרחיב את התמיכה, גם הכלכלית, למשפחה הנפגעת. השומר, שהגיע מחברה חיצונית, פוטר מיד מתפקידו ונעצר בידי במשטרה".