אלפי צעירים וצעירות בגילאי 18-16 ייהנו מהאירוע הגדול של הקיץ לאחר שביצעו משימות התנדבות ותרומת לחברה ולקהילה, בהשתתפות (לפי סדר הא'-ב'): אלה-לי, אליעד, דלית ראצ'סטר, חן מזרחי, יהונתן מרגי, מושיקו מור, סקאזי עדן בן זקן ועדן חסון, זאת במסגרת פרויקט הקיץ החוויתי-קהילתי של חברת קוקה-קולה Coca-Cola Wow 2021.

אלפי הצופים שצפויים להגיע להופעה בפארק לקחו חלק בפרויקט הקיץ Coca-Cola Wow 2021, הגיעו לרף הנקודות הנדרש על מנת לזכות בכרטיס למופע על ידי התנדבות קהילתית-חברתית ועמידה במשימות של התנדבות למען הקהילה ו'עשיית טוב'. 

את ההתנדבות עשו בני הנוער אמצעות שיתוף הפעולה של קוקה-קולה עם עמותת 'רוח טובה', מקבוצת אריסון, המחברת בין עמותות בכל רחבי הארץ לבין מתנדבים.  בנוסף, גם האומנים המופיעים בפסטיבל יבצעו התנדבות יחד עם משתתפי הפרויקט.

כמו כן, על במת הפסטיבל תוכרז נבחרת Coca-Cola Wow 2021 המורכבת מ-20 צעירים וצעירות שביצעו לאורך הקיץ פעילויות התנדבות בעמותות שונות ברחבי הארץ ומילאו שלל משימות עשיית טוב בעלות תרומה לחברה ולקהילה, וזכו להצטרף לנבחרת שיוצאת למסע רוד-טריפ בשביל  ישראל.

פסטיבלCoca-Cola Wow יתקיים ביום חמישי, ה-12 באוגוסט בלייב פארק ראשל"צ - פתיחת השערים החל משעה 21:00 וכאמור בו יופיעו (לפי סדר הא'-ב'): אלה-לי, אליעד, דלית רצ'סטר, חן מזרחי, יהונתן מרגי, מושיקו מור, סקאזי עדן בן זקן ועדן חסון.

ההשתתפות מיועדת לגילאי 18-16. להגשת מועמדות יש להיכנס לאתר האינטרנט של "קוקה-קולה" בכתובת www.cocacola.co.il ולמלא את דף ההרשמה המצורף.