"תדבר יפה, אתה צריך אשפוז, בושה לכנסת", כך בחר חבר הכנסת דודי אמסלם לסיים את חלקו היום (שלישי) בוועדה המסדרת, כאשר הטיח את הדברים לעבר מ"מ יו"ר הוועדה, בועז טופורובסקי, בעת שהוציא אותו מהדיון, יחד עם מספר חברי כנסת מהאופוזיציה שהפריעו למהלכו.

הדיון בוועדה התנהל על מי מנוחות עד שהחלה הוועדה לדון בערעור שהגישה ח"כ אורית סטרוק על החלטת יו"ר הכנסת שלא לאשר את ההצעה לסדר של שהגישה בנושא "טיפול המשטרה בתקיפת בתי יהודים בשכונת שמעון הצדיק בירושלים". הרוחות סערו וטופורובסקי הוציא מהדיון את חברי הכנסת דוד ביטן, דוד אמסלם, אורית סטרוק ויעקב אשר.

כאות מחאה, חברי הכנסת מהאופוזיציה יצאו מהדיון תוך קריאות מחאה וצעקות. ח"כ מאיר פרוש קרא לעבר טופורובסקי: "תפסיק עם ההשתוללות שלך - בועז בוז בושה!". ח"כ דוד אמסלם קרא לטופורובסקי "בריון ואלים" וצעק עליו: "אתה צריך אשפוז, אתה בושה לכנסת,. 

בתוך כך, ביקשה האופוזיציה רביזיה על החלטת הוועדה להעביר את הצעת חוק-יסוד: הכנסת (תיקון מס' 51) והצעת חוק הכנסת (תיקון מס' 49) לדיון בוועדת החוקה, חוק ומשפט. ההחלטה התקבלה ברוב של 17 חברי כנסת שתמכו בהצעה מול 16 חברי כנסת שהתנגדו, וחברי הכנסת מהאופוזיציה ביקשו הצבעה חוזרת.