הומאז' לביונסה: זנדאיה בלוק מפתיע

ביום ראשון האחרון התקיים טקס ה-Bet awards, שכלל הופעות רבות על השטיח האדום. המפתיעה ביותר הייתה זנדאיה, שיודעת כל פעם מחדש לשדרג את הלוק שלה ולהיות יוצאת דופן- לטוב ולרע. הפעם התעמקה וחקרה עמוק בארכיון וכמחווה למלכה האם קווין בי, הלוא היא ביונסה, לבשה שמלה של ורסאצ'ה, דומה לזו שלבשה ביונסה בטקס שהתקיים ב-2003. השמלה הייתה העתק לקודמתה, אך הפעם בגזרת מקסי ואיסוף השיער לקוקו מהודק שהשלים את המראה. נוסטלגיות הן תמיד דבר נעים, אבל אין יותר נעים מלהוקיר ליוצרים הגדולים מבלי לצאת פתטיים ועל כך מגיעת לזנדאיה עוד נקודות בונוס בהיותה פרסונה נכונה ומלאת סטייל.

View this post on Instagram

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

שוב כאן: כובעי הקש הם לגמרי הטרנד החודשי

אם כבר אקססוריז קיציים, אז כל מה שנוגע לאיסוף השיער וכמה שיותר מניעה מהתנגשות עם השמש הישראלית מבורך. זה מכבר שמטפחות וכובעים הפכו לחלק בלתי נפרד מהטוטאל לוק. הכובעים הרחבים נהיו לפריט מקובל בשעות החושך, ממש כמו בשעות האור. מכובעי הקש ועד כובעי הגרב והטמבל כולם מגיעים למדפים השונים בבתי האופנה- בכל הצבעים ובכל הצורות. עולם הכובעים נהיה ממש תחום בפני עצמו.

הטרנד הקיצי הנוכחי מחזיר איתו ובגדול את כובעי הקש, שעם הזמן הלכו והשתדרגו: הצבעים, הצורות והפרטים הקטנים המעוצבים עליו שנותנים טאץ' אחר ומיוחד לכל כובע וכובע. אז יצאנו לחקור ברחבי הרשת שמציעה באמת עולם אינסופי של גרסאות לאקססוריז הנועז ולאחר פשפוש קל ושיחה עם מעצבת הכובעים נטלי יום טוב, שמובילה ביד רמה מותג כובעים בוטיקי, כשבין היתר נהנות ממנות סלבס כמו מור סילבר, סנדרה רינגלר ועוד, הבנו שבאמת הביקוש לכובעי קש גבר, אבל לא רק. נטלי מספרת שחלק מהטרנדים שנכנסו עוד בחורף האחרון הם כובעי הטמבלים שקיבלו תצורות שונות, ביניהם גם דמויי עור. ובקיץ, כובעי הקש הגדולים והאובר רחבים עם טקסטורות הרבה יותר מעניינות. "בעסק הזה אתה חייב להביא טרנדים נכונים לתקופה, הכל נראה במדיה החברתית וחייב להמציא את עצמך עם חידושים שיקלטו את העין הישראלית וכמובן בו זמנית לשמור על הסטייל".

אז השאלה המתבקשת היא איך לשלב ומה הטיפ לחבישת כובע? "בשביל כובע מפציץ, אחד הדברים הכי חשובים הוא להפחית ולתת מינון לאופן הלבוש. כלומר, אם בחרת בכובע גרנדיוזי שיגנוב את כל הפוקוס, נסי לשלב עם צבעים רגועים, קלאסיים, אולי עם שמלה או חצאית נשפכת שישלים את כל המראה. בנוסף ואולי הטיפ הכי חשוב הוא לא לפחד להעז. כל כובע יכול למצוא את מקומו- כובעי הקש העכשווים לבריכה, ים והחופשות המזדמנות וכובעי הבד הקלאסיים שלגמרי מתאימים למסעדה טובה בערב ועד ליציאה שווה".

עוקצנית משהו: קים קרדשיאן מתהדרת בנעליים שהודפסו בתלת מימד, במיוחד עבורה

קים קרדשיאן כבר רגילה לביקורות, היא נולדה לזה, פיתחה וחיה את זה עד עצם היום הזה. בזמן האחרון קימי עושה לא מעט פדיחות. הראשונה הייתה כשפורסם סרטון שלה מתוך קולקציית "skims" בו נראה עיוות בצדי המותן שלה, כזה שעבר סוג של ריטוש. זו לא הפעם הראשונה שקהל עוקביה נתקל בטעות גרפית נראית לעין, אבל נניח.

פדיחה נוספת או אולי עקיצה הייתה לאחר שהעלתה לסטורי שלה את חניון מכוניות הצעצוע הממותגות של ילדיה ומיד אחריו צצו תגובות למיניהם בהן נטען כי גברת קרדישאן לא מספיק צנועה בכל הנוגע לכסף ולא מפסיקה להתהדר בעושרה, בזמן שעדיין יש אנשים בכל העולם שסובלים מהשפעות הקורונה. קים לא נחה לרגע, והחליטה שהכי נכון להעלות עכשיו מגוון פריטים של מותגי יוקרתיים מתוך ארונה, ביניהם נעלי תלת מימד שהודפסו עבורה מבית בלנסיאגה (מישהו ידע שיש דבר כזה?). לסיכום: או שזה חוסר טקט או שלבחורה פשוט נמאס? עקיצה מיותרת או מוצדקת?

הנעל של קים קרדשיאן (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
הנעל של קים קרדשיאן (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

רוקדות על שתי חתונות: שמלות הכלה המדויקות של קסניה טרנטול ושרית פולק

לא יכולנו שלא לשים לב ולהתעלם מאחד מהאירועים הבולטים שקרו החודש. אמנם לא בעולמות האופנה והלייף סטייל, אבל לגמרי משך אותנו לכיוון הזה. אחרי מאמצים רבים, דחיות ובלת"מי קורונה כאלה ואחרים נישא סטטיק לשרית פולק. השנייה בתורה לחופה הייתה קסניה טרנטול (33) שנישאה השבוע לאיש העסקים כרמי עמר, שני אירועים שכללו מוזמנים מכל רחבי התעשייה והיו לחגיגה גדולה.

אבל תכל'ס? לא לשם כך התכנסו. הדבר המפתיע ואולי הבולט ביותר היו הלוקים של הכלות. מצד אחד קסניה: נשיות מתפרצת ואנרגיות חיוביות שאולי הן אלה שהעפילו אור על השמלות? לא רק. טרנטול (שמא נכתוב עמר?) לבשה שלוש שמלות בעיצובו של עובד כהן, כל אחת חלומית בדרכה שלה. הראשונה סקסית וקלאסית בו זמנית, צמודה, שסע גבוה ושובל ארוך וקסום. הלוק השני היה מעט נועז אבל לגמרי עשה את העבודה- שמלת קולר חצי כסופה-שקופה והלוק השלישי של הערב, בו עברה לשמלת שכבות מנופחת מעט בחלקה התחתון, בצבעי הניוד-פודרה. קסום כבר הזכרנו? 

מנגד פולק שבחרה בשלוש שמלות מבית "עמנואל", כל אחת עם סטייל מדויק משלה. השמלה הראשונה כיאה לשמלת חופה, הייתה שמלת סטרפלס בעלת מחשוף עמוק, חצאית נשפכת עם פפיון נסיכותי בגב. הלוק השני והמנצח (בעיננו בכל אופן) הייתה שמלה חלקה בעלת כתפיה אחת, דקה ועדינה ובשילוב שסע ברגלה השמאלית. השמלה השלישית והאחרונה הייתה שמלת דמויי רשת נוצצת ויוקרתית, שגרמה לעניין השמלות להיסגר בצורה הכי שיקית ועדכנית שכלה יכולה לבחור.

View this post on Instagram

A post shared by Sarit polak (@sarit_polak)

פשוטה, נשית ונעימה לעין: שיר אלמליח ממשיכה לפתח את מותג ההלבשה התחתונה

הרבה שינויים עברה שיר אלמליח בתקופה האחרונה. אחד השינויים המבורכים היו נקודת מפנה נוספת בקריירה שלה, בה יצאה בחודש מרץ האחרון עם מותג הלבשה תחתונה "קולט", הכולל פריטים אינטימיים בסיסיים אופנתיים למיניהם, בצבעי פסטל ודוגמאות אחרות בכל המידות, ביניהם גם להריוניות, כולם במחירים נוחים לכיס. אלמליח התאספה החודש עם צוותה וצילמה את הקולקציה לקראת השקת המידות הגדולות. אין ספק שהגברת יודעת מה טוב. שיר אלמליח מצליחה להוכיח כל פעם מחדש מהו כוח רצון בשילוב סטייל טהור ופשוט- אבל פשוט של פעם, במובן הטוב של המילה, עד הדיטיילז האחרונים.