פאניקה בשכונת הדר גנים בפתח תקווה: על פי החשד, הבוקר (חמישי), בחור בעל חזות חרדית פשט את בגדיו, התערטל ברחוב ונגע בילדה קטנה בת 6 שחלפה בשביל סמוך אליו. לפי החשד, הוא ביקש ממנה לגעת באיבר מינו. הילדה המבוהלת רצה עם אחותה בת ה-4 לביתה, וכשאמה יצאה לרחוב התגלה לה כי הבחור נעלם. כוחות משטרה מתחנת פתח תקווה הוזעקו לזירה. 

סמוך לשעה 7:10 בבוקר יצאו שתי אחיות מביתן לכיוון בית הספר בו הן לומדות. בהגיען לקרן הרחובות שבט לוי ודוד גולדברג, שם פגשו באקראי את החשוד, שלבש מעיל ארוך, ומתחתיו חולצה ארוכה. החשוד, כאמור, התערטל מולן וביקש מאחת הילדות לגעת באיבר מינו. 

הילדה הצליחה להימלט יחד עם אחותה, ולאחר מכן החשוד נמלט כשהוא חולף על פני מקווה מרכזי בשכונה, שם גם תועד במצלמות האבטחה במקום. במקביל, אספו חוקרי המשטרה וקצין המודיעין של התחנה את מצלמות האבטחה מאחד הבתים, באזור בו התרחש האירוע. נציין כי בסמוך למקום יש גני ילדים, בתי ספר ובנייני מגורים.

רגע האירוע כפי שנתפס במצלמות האבטחה (צילום: מצלמות אבטחה)
רגע האירוע כפי שנתפס במצלמות האבטחה (צילום: מצלמות אבטחה)

מי שמסייע למשטרה הוא חוקר בכיר לשעבר ועורך דין פלילי כיום, אורי דרשן. האם פנתה לפעיל השכונה ירון קדושין ששלח למקום תושבים שיסייעו בסריקות בניסיון לאתר את החשוד. "נורא ואיום, אוי ואבוי, אסון גדול, זה לא אדם חרדי, זה אדם חולני", אומר תושב האזור, שהוסיף: "צריך לעצור אותו".

פעילים בשכונה ציינו כי הם מתכוונים לאחר זיהוי החשוד על ידי המשטרה לסרוק את כל בתי הכנסת והכוללים בשכונה על מנת להתחקות אחר החשוד. עוד הם הוסיפו כי יש להם את היכולת "להגיע לכל פינה בשכונה, כולל בחדרים וישיבות, על מנת לשים יד על החשוד".