אחד ממכרזי הקרקעות הגדולים בישראל, הסתיים בזכייה של חברת ICR, שתשלם עבור קרקע ברמת השרון, כמעט 2 מיליארד שקל.

ברק רוזן, מנכ"ל ישראל קנדה ויו"ר משותף ICR, אמר היום: "בשורה גדולה עם זכייתה של חברת ICR ישראל קנדה ראם מגורים באחד המכרזים הגדולים שהוציאה רמ"י עד היום. מדובר בצעד נוסף של החברה הבתICR אשר מתכוונת להתחרות, להשתתף ולזכות בכל מכרז שייצא באזור המרכז ובאזורי ביקוש, כחלק מהאסטרטגיה שלה להפוך לחברה הנדל"ן למגורים מהמובילות בישראל עם מיקוד לבנייה למגורים בגוש דן".

1,200 יחידות דיור, 45 בניינים
כ-40 חברות נדל"ן התחרו על המרכז הגדול של רמ"י. הקרקע בה זכתה חברת ICR, היא בשטח של כ-30 דונם, מחולקת ל-5 מתחמים ומיועדת לבניה של 827 דירות בכ-35 בניינים, וכן 2,113 מ"ר שטחי מסחר.

יחד עם זכייתה של החברה במכרז הקודם בנווה גן, ICR עתידה להקים כ-1,200 יח"ד בכ-45 בניינים
וכ-3,000 מ"ר שטחי מסחר.

ICR תבנה שכונת מגורים יוקרתית עם 1,200 דירות יוקרה. השכונה תכלול מתחם מגורים, פארק ירוק גדול, מרכזי מסחר שכונתיים ומוסדות חינוך.

בין תל אביב לרמת השרון
מורדי שבת, מנכ"ל ICR ישראל קנדה ראם מגורים, אמר היום: "מדובר באחת השכונות האיכותיות שתיבנה צפונית לשכונת נווה גן ותל ברוך צפון. דייריה עתידים ליהנות ממכלול השירותים הסביבתיים והקהילתיים האיכותיים שמציעה רמת השרון, והכל במרחק הליכה מהשירותים הנוספים אותם ניתן לקבל בתל אביב צפון. השכונה הייחודית תאפשר את השילוב המושלם בין טבע לעיר, מיקומה וקרבתה לצירי תחבורה ראשיים וצמידותה לתל אביב, יהפכו את הפרויקט לאיכותי ולאטרקטיבי במיוחד".

עוד הוסיף שבת: "אין לנו ספק כי נביא גם לרמת השרון את האיכות, הדיוק, הירידה לפרטים וההקפדה על מעטפת מוצר חוויתית מושלמת. כניסתנו לרמת השרון מהווה צעד נוסף בדרכנו אל היעד המרכזי שהצבנו לעצמנו להתמצב כחברת הנדל"ן למגורים מהמובילות בישראל עם מיקוד לבנייה באזורי גוש דן".
 
חברת ICR בניהולו של המנכ"ל מורדי שבת, היא חברה יזמית הפועלת בתחום הנדל"ן, בבעלות משותפת של ישראל קנדה, שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, ושל ראם מגורים שבשליטת האחים נקש, רז עודד ואבי חורמרו.

פעילות החברה מתרכזת בתחום ייזום הבנייה למגורים ברחבי הארץ ומתמחה ביזמות ובשיווק פרויקטי מגורים בהיקפים גדולים לכלל הקהלים, לצד פרויקטי יוקרה ובוטיק, בכל רחבי הארץ.

בנוסף, החברה פועלת גם בתחום ההתחדשות העירונית בערים נבחרות בארץ, כאשר חלק נכבד מהפרויקטים כבר מצוי בשלב הביצוע וכמו כן, החברה פעילה גם בתחום המלונאות באזורי ביקוש מרכזיים ובראשם פרויקטים בטיילת הרברט סמואל וברחוב הירקון בתל אביב, מתחם תיירות ייחודי בריוויירה של אשדוד, ירושלים ועוד.