הממשלה ממשיכה להילחם נגד כניסת הווריאנטים של הקורונה דרך נמל התעופה בן גוריון, ולאחר שראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ סיכמו על הרחבת מתחם בדיקות הקורונה בנמל התעופה, היום (שישי) תועד הקמת אוהל בדיקות נוסף. עם סיום הקמתו, ייפרסו עשרות עמדות לביצוע בדיקות שיאפשרו להרחיב את יכולת ל-2,500 איש בשעה. את הפרויקט מובילים משרד התחבורה יחד עם משרד הביטחון, התחבורה, הבריאות ורשות שדות התעופה. 

אתמול נרשם שיא במספר הנוסעים שעברו בנתב"ג מאז משבר הקורונה: 35 אלף איש. על פי הנתונים, בעשרת הימים האחרונים נכנסו לישראל 22 חולים מאומתים דרך נמל התעופה בן־גוריון, מתוכם ארבעה חולים נכנסו מטורקיה וגיאורגיה, שלושה מרוסיה ומהונגריה, שני חולים מארה"ב וחולה אחד מכל אחת מהמדינות אוזבקיסטן, איחוד האמירויות, בלרוס, בריטניה ויוון. לגבי חולה נוסף, לא ידוע מהיכן טס ארצה.

בנוסף לכך, ארגון הבריאות העולמי הזהיר אתמול מפני גל התפרצות חדש של מגיפת הקורונה באירופה. זאת בשל עלייה במספר המקרים אחרי יותר מחודשיים של ירידה הדרגתית במספר הנשאים.על פי הנס קלוגה, האחראי על אירופה מטעם סוכנות האו"ם, בשבוע שעבר נרשמה עלייה של 10% במספר המקרים החדשים, וזאת אחרי עשרה שבועות של ירידה.