גבר כבן 30 ותינוק כבן שנה נהרגו הערב (שישי) ושלושה נוספים נפצעו, בתאונה בין רכב פרטי לג'יפ, בכביש 77 סמוך לשדה יעקב. בג'יפ היו ארבעה בני משפחה ובהם התינוק, נהג הרכב כבן 40 שמצבו הוגדר קשה, אישה כבת 30 וילדה כבת שש שנפצעו באורח בינוני. בוחני תאונות הדרכים פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

פראמדיקיות של מד"א, יוליה מלמוד וליאת צימט, סיפרו: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע, ראינו שני כלי רכב מעוכים, מחוץ לרכב אחד שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בשטח. בסמוך לג'יפ המשפחתי שכבו ארבעה פצועים, תינוק כבן שנה היה מחוסר הכרה עם פציעה קשה, כשהוא ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי ופנינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים כשלצערנו מצבו לא השתפר".

עוד הוסיפו: "נהג הרכב בשנות ה-40 היה בהכרה וסבל מחבלה רב מערכתית כשהוא במצב קשה, אישה כבת 37 שישבה לצידו הייתה בהכרה וסבלה מחבלות בראש ובגפיים כשמצבה מוגדר בינוני, ילדה כבת 6 שהייתה גם היא בהכרה וסבלה מחבלה רב מערכתית והוגדרה במצב בינוני. לאחר טיפול רפואי בשטח פנינו אותם תוך המשך טיפול לביה"ח רמב"ם".

הבוקר, רוכב אופנוע בן 40 נהרג לאחר שנפגע מרכב ברחוב רמז פינת תש"ח בראשון לציון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו. בתאונה נפצע באורח בינוני ילד בן שבע שהורכב על האופנוע. הוא פונה לבית החולים "שיבא" בתל השומר כשהוא סובל מחבלות בגפיים ובראש. נהגת הרכב, אשה כבת 30, לא נזקקה לטיפול רפואי.