הפרעה גנטית נדירה במיוחד הביאה למותה של ילדה בת 10 שחיה בגוף של אישה בת 80. הילדה, אירנה "אירוצ'קה" קימיץ, היא אחת מתוך 179 אנשים בכל העולם שלקו במחלה חשוכת המרפא, הנקראת תסמונת פרוגריה, בגללה גופה התבגר פי 8 מהקצב השגרתי של גוף האדם. כדי לעכב את קצב ההזדקנות אירנה נהגה לצייר ולמכור את האומנות שלה, אך המחלה גדעה את חייה הקצרים.

בפוסט שהעלתה לפייסבוק אמה של אירנה, דינה קימיץ, היא כתבה: "אירוצ'קה הלכה לעולמה. הלב שלה נדם. מצטערת מתוקה שלא הצלחתי להציל אותך הפעם". לדבריה ולדברי הסובבים את אירנה היא הייתה "ילדה שברירית, ייחודית ומוכשרת שהפיצה אור, אהבה וחיוניות". גם איש העסקים האוקראיני, אנדריי זדסנקו, שעזר לגייס כסף לצורך הטיפול באירנה, סיפר: "היא נאבקה באומץ במחלה הנדירה וביטאה את הכל בציוריה המדהימים". 

כמו כן, על אף שמרבית החולים בפרוגריה לא חיים יותר מ-20 שנה, אישה אחת מארה"ב הצליחה לשרוד על גיל 43, נכון לזמן כתיבת שורות אלו. ה"פלא הרפואי", טיפאני וודקינד מאוהיו, חרגה מעל לתוחלת החיים שייעדו לה בהרבה שנים והיא אפילו חולת הפרוגריה המבוגרת ביותר בהיסטוריה. "אני פשוט ברת מזל שאני עדיין בחיים. מרגישה מבורכת", היא סיפרה באחד מראיונותיה.