רוכב אופנוע בן 71 הרגיש לא טוב כשנסע על האופנוע שלו בדרך לעבודתו בעיר ארגאואינה שבברזיל, מה שגרם לו לאבד שליטה ולהתרסק על האספלט. המבוגר, ריימונדו דה סילבה, שכב שרוע על הכביש כשהוא פצוע קשה וללא דופק, מה שגרם לפרמדיקים שהגיעו למקום להכריז על מותו הטרגי. רק כאשר הגיעו כלי התקשורת לסקר את הפרשה התרחשה סיטואציה מדהימה ויוצאת דופן. צפו ברגעי ההחייאה של הקשיש ש"קם לחיים": 

הפרמדיקים הניחו את גופתו של דה סילבה בתוך שקית ניילון אטומה והשאירו אותה בזירת האירוע, כשהיא תחת פיקוח של המשטרה המקומית והחוקרים. כתב החדשות ג'ובאני פריירה, שהיה מהראשונים שהגיעו למקום, הבחין בשקית של הגופה והתקרב אליה כדי להציג למצלמה את הממצאים. כשהוא הסתכל מקרוב, פריירה הבחין שהגופה זזה קלות בתור שק המתים, מה שגרם למהומה ענקית להתחולל. 

"קראתי מיד לשוטרים שפתחו את השקית. כשראיתי את ריימונדו יצאה לו בועה קטנה של אוויר בזווית הפה ומיד הבנתי שהוא עדיין חי. ביצעתי בו החייאה מתוך אינסטינקט במשך כעשר דקות כדי לעזור", סיפר פריירה. מאותו השלב הפרמדיקים לקחו שליטה על האירוע והובילו את דה סילבה אל בית החולים להמשך טיפול. על פי הדיווחים החוקרים קבעו את סיבת המוות "על סמך הערכה טכנית רשלנית". בראיון לערוץ התקשורת G1 פריירה סיפר: "פשוט הייתי במקום הנכון בזמן הנכון".