ח"כ יולי אדלשטיין יצא היום (שני) בישיבת סיעת הליכוד נגד מדיניות המפלגה המכונה "מלשינון הנוכחות", שמוציאה הודעות "שיימינג" עם שמות החכים שלא נכחו בהצבעות בחשבון הטוויטר של המפלגה. לדבר אדלשטיין, "אי אפשר להוציא הודעות בשם הליכוד בלי שזה אושר במוסדות הליכוד". 

כאמור, בשבוע שעבר תקפה מפלגת הליכוד בחשבון הטוויטר הרשמי של המפלגה שלושה חברי כנסת מטעמה, בהם אלדשטיין, מאחר וביצעו לכאורה קיזוזים בהצבעות בכנסת, עם מקביליהם מהמפלגות יש עתיד וכחול לבן.

"בניגוד להנחיה המפורשת שאין לעשות קיזוזים, יולי אדלשטיין התקזז עם יאיר לפיד ואבי דיכטר התקזז עם בני גנץ. קרן ברק כלל לא הגיעה ופטין מולא נעדר זו הפעם השנייה ברציפות. תודה לרוב המוחלט של חברי הכנסת שנמצאים בכנסת מסביב לשעון ונאבקים בממשלת השמאל המסוכנת", כך נכתב בהודעה מטעם המפלגה.

בתגובה לכך, חבר הכנסת פטין מולא צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הליכוד חזק ומלוכד מתמיד". בשבוע שעבר, בציוץ דומה מטעם המפלגה, הותקפו חברי הכנסת - אופיר אקוניס, מירי רגב ומולא, על כך שלא נשארו במליאה עד לסיומו של דיון. עוד הוסיפו בליכוד כי "לתשומת לב חברות וחברי הליכוד - אנו נעדכן כאן באופן קבוע על נוכחותם של חברי הליכוד במליאת הכנסת ובוועדות. אנו נפיל את ממשלת השמאל רק אם נשמור על משמעת ברזל!".