סרטון טיקטוק הזוי לגמרי הפך לגמרי את הרשת וצבר מיליוני צפיות, ואתם לא תאמינו למה שאתם עומדים לראות. המשתמש, sheaabutt00, הציג יכולת יוצאת דופן לסובב את ראשו 180 מעלות אחורה, ואף איתגר את הגולשים לנסות זאת בעצמם. על אף ההצלחה של הסרטון המומחים מזהירים: "יכול לגרום לשיתוק או שבץ מוחי".

האיש שיכול לסובב את הראש 180 מעלות (צילום: טיקטוק)

בתיעוד המטורף אפשר לראות את משתמש הטיקטוק דוחף את הסנטר שלו לאחור ומתחיל לסובב את ראשו, כך שהוא ממש יכול להסתכל מה מתרחש מאחוריו מבלי להזיז את הגוף. על הסרטון אותו הבחור כתב: "טריק מסיבות! תעשו איתי דואט אם אתם מצליחים לעשות את זה". הסרטון הוויראלי, שנצפה למעלה מ-4 מיליון פעמים, הצליח להדהים את הגולשים, אך גם עורר דיון חשוב על האסון שיכול להתרחש במידה ואדם לא מנוסה יעשה את "טריק המסיבות". 

"מה זה גירוש שדים?", כתב גולש אחד המום, בעוד אחר הוסיף: "איך הוא בכלל גילה על הכישרון הזה? מה הוא ניסה לעשות?". בעקבות ההצלחה של הסרטון, רופאה מומחית, בשם ד"ר סימרן דאו, התראיינה לאתר החדשות LADbible במטרה להעלות את המודעות לסכנה. "יש מעט מאוד אנשים בעולם שיכולים לעשות את זה. הסיטואציה הזאת מתרחשת כשהשרירים, הרצועות והגידים נמתחים יותר, כך שהמפרקים יכולים להתכופף יותר מהרגיל אצל חלק מהאנשים. אם אתה לא בנוי כך, אל תנסה את זה בבית, זה יכול להוביל לשיתוק או להפחתת זרימת הדם לראש ובכך לגרום לשבץ מוחי".