"אין ביבי, אין מה לדבר": בוגר "האח הגדול" והמאזין הקבוע לתוכניות של רדיו 103FM, יחזקאל הבגדדי, התקשר לגיא פלג כדי להיפרד ממנו באופן רשמי אחרי שראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, סיים את תפקידו: "התחלתי לדבר עם נתן זהבי בספטמבר 1997, לפני 24 שנים. באותה שיחה ראשונה, דיברתי נגד נתניהו ואמרתי שהוא הולך להרוס את המדינה. אנשים אמרו לי שאני הזוי, ולאורך כל השנים דיברתי באותו נושא".

"עכשיו, כשנתניהו נפל, שלחתי פקס לזהבי והדעתי שסיימתי את חלקי בנושא, ואני פורש מהתוכנית", המשיך הבגדדי. "אני רוצה גם להיפרד ממך, גיא, בצורה יפה. הממשלה החדשה תחזיק 4 וחצי שנים, על אפם ועל חמתם של כולם". כשפלג שאל את הבגדדי מדוע הוא עוזב, זה ענה: "ביבי הלך. מה יש לי עוד לעשות?".

"אתה לא יכול לזרוק כזאת פצצה ולגרום לכזאת טלטלה", אמר לו פלג. "הצעד שלך עלול להדביק אחריו עוד מאזינים קבועים בתוכנית שגם יעזבו אותנו, כמו פנדו מחולון, זהבית, בני שגיא, יוסף, ניסימוב וצחי המוסקיטר". הבגדדי ענה: "הרבה אנשים כתבו לי ברשתות על זה שאני פורש ואמרו לי שהם יפסיקו להאזין לתוכנית. היות ואתה מדבר אליי בצורה כזאת, יש סיכוי שאני חוזר".

בהמשך, סיפר יחזקאל הבגדדי על הבירורים שעשה בנוגע להובלת החפצים של ראש הממשלה נתניהו ומשפחתו מהבית בבלפור: "התקשרתי הבוקר לחברת ההובלות שעושה את ההובלה לנתניהו, אמרתי להם שאני רוצה לעבור דירה ממבשרת ציון לאור עקיבא, זה בערך אותו מרחק כמו מירושלים לקיסריה. הם ביקשו ממני 10 אלף שקל. אני רוצה להבין איך זה שמשפחת נתניהו נתנה לאותה חברת הובלות 50 אלף שקל, ועכשיו האנשים של חברת ההובלות משבחים את ביבי ושרה שנתנו להם לאכול ביסקוויטים וקפה. נו באמת".

פלג ענה: "אבל אם כל חולצה צריך לניילן, אז זה לוקח זמן ועולה כסף", ועל כך אמר הבגדדי: "אז כנראה שהמדינה משלמת על השיגעון". פלג המשיך: "אולי זאת בכלל התקטנות, להאיץ במשפחת נתניהו לעזוב את הבית בבלפור. יכול להיות שיש שם איזושהי בעיה רגשית. הגברת נתניהו גרה בבלפור 12 שנה, יכול להיות שיש לה קושי רגשי חריג לעזוב את המקום, היא צריכה זמן להתאושש מהמכה. בלי ציניות, זאת מכה מאוד קשה לאגו ולנפש. אז במקום לעזוב תוך 48 את הבית בבלפור, לוקח להם חודש. למה צריך לעמוד עם סטופר?".

על כך חתם הבגדדי: "הרמת לי להנחתה. אתה יודע למה הם עוזבים דווקא ב-10 ביולי? כי ב-10 ביולי מתחילה העונה החדשה של 'האח הגדול', ורוב מי שצופה בתוכנית הזאת הם מזרחים וביביסטים. ככה, במקום לראות את ההשפלה של משאית ההובלות שעוזבת את בלפור, הם יראו 'האח הגדול' בינתיים".