כחודש לאחר סיום הקדנציה: יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, ובני משפחתו עזבו במהלך הלילה (בין שבת לראשון) את המעון בבלפור, זאת לאחר 12 שנים בהן הם התגוררו במקום. בתוך כך, משפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט, לא תעבור לגור במעון, אלא תמשיך להתגורר בביתה הפרטי ברעננה. בנט עצמו מתכוון לישון במקום מספר פעמים בשבוע וכן לערוך בו פגישות רשמיות. 

לצד זאת, בני המשפחה יעברו להתגורר בביתם הפרטי בקיסריה למספר חודשים, בזמן שיבוצעו עבודות ביטחון בדירתם ברחוב עזה בירושלים, ולאחר שאלו יושלמו - יעברו להתגורר בה.

יציאת משפחת נתניהו מהמעון (צילום: עמיר פרנקל)
יציאת משפחת נתניהו מהמעון (צילום: עמיר פרנקל)

היציאה מגיעה לאחר המסר שהעביר בנט לנתניהו לפיו עליו לפנות את המעון בבלפור בתוך כשבועיים. בתגובה אליו התחייבו המשפחה לעזוב את המעון עד ה-10 ביולי. 

כזכור, בשבוע שעבר דווח כי שב"כ מעוניין לבצע שיפוץ במעון ראש הממשלה בבלפור בעלות הנעה בין 10 ל-15 מיליון שקלים. זאת, על רקע עזיבת נתניהו את המעון. כמו כן, הארגון לא דורש מראש הממשלה החדש בנט לעכב את כניסתו, אלא מבקשים לתאם עמו את מועד תחילת השיפוצים. 

ההסבר לדרישת השירות הוא כי המעון "איננו מאובטח מספיק", ויש לבצע בו תיקונים. כמו כן, דווח כי את התיקונים הללו שב"כ היה מעוניין לבצע לפני זמן רב, אך משפחת נתניהו ששהתה במעון סירבה, כיוון שהם היו נאלצים להתפנות מהמעון.

משפחת נתניהו עוזבת את מעון רה''מ בבלפור (צילום: עמיר פרנקל)
משפחת נתניהו עוזבת את מעון רה''מ בבלפור (צילום: עמיר פרנקל)