ב-24 ביוני התרחש אסון קריסת בניין המגורים בסרפסייד, במסגרתו מגדל דירות התמוטט והוביל למותם של כ-86 אנשים, שכן מדובר באסון הקריסה הגדול ביותר בארה"ב. מלבד הגופות שנמצאו, רבים מתושבי הבניין נותרו כנעדרים והרשויות המקומיות החליטו לקבוע שלא שרדו את הטרגדיה. בסוף השבוע האחרון, כשבועיים מיום התקרית, נמצאה חיית מחמד שחיה בבניין עם בעליה, מה שעורר תקווה למציאת הנעדרים. צפו בדיווח של חברת החדשות LiveNOW from FOX: 

אמנם ביום רביעי האחרון הוחלט כי החיפוש אחר ניצולים מהאסון הסתיים, בטענה כי "אין יותר סיכוי למצוא את הנעדרים בין ההריסות", שורד אחד הופיע פתאום – חתול בשם בינקס. על פי הדיווח באתר Miami Herald, בינקס חי עם בעליו בדירה מספר 904 בבניין הדירות שקרס ונמצא משוטט בסמוך למקום האירוע. 

בעליו של החתול, בני משפחת גונזלס, הם דווקא מהניצולים של האירוע והתאחדו עם חיית המחמד האהובה שלהם. ידידת המשפחה, מריה גספארי, סיפרה בשיחה עם ערוץ החדשות WSVN: "אני רועדת עכשיו. חיות מחמד הן לגמרי בני משפחה ומדובר בנס. בין כל העצב קיווינו לבשורה טובה וזה בהחלט משמח". כמו כן, דווח כי האם אנג'לה גונזלס ובתה דבן היו בין הראשונות שנשלפו מההריסות אחרי האירוע הטרגי, בעוד הבת הנוספת והאב היו מחוץ לבית בשעה שקרה האסון. 

אחרי שהחתול נמצא הוא הועבר להמשך טיפול במרכז ההצלה לבעלי חיים שבקמפוס סיטי. מייסדת המקום, ג'ינה ניקול ולסק, אמרה: "כל מה שהיינו צריכים זה קרן אור של תקווה בין כל הבלאגן". בנוסף לה, גם ראש עיריית מיאמי-דייד, דניאלה לוין קאווה, אמרה בהתייחס לסיפור: "אני שמחה שהנס הקטן הזה הביא קצת שמחה לחייה של משפחה שנפגעה כל כך בטרגדיה הנוראה".