תלמידה בת 15 בשם איזבלה אדוארדה דה סוזה, מדרום מזרח ברזיל, מצאה את מותה הטרגי מסיבה לא שגרתית. אותה הנערה המתבגרת החליטה לעשות פירסינג בגבה וביקשה מחברתה שתנקב לה חור בעזרת מחט מאולתרת. כשלושה ימים לאחר שעשתה את העגיל הצעירה החלה להתנפח ולפתח תסמינים חריגים, מה שרק הלך והחמיר. 

בני משפחתה של דה סוזה התנגדו נחרצות לעובדה שבתם תעשה פירסינג בגבה ולכן לא הסכימו לשתף פעולה וללוות אותה לבעל מקצוע. הצעירה המרדנית החליטה לעשות את העגיל בכל זאת ונעזרה בחברתה, יחד הן למדו דרך סרטון יוטיוב כיצד לנקב את החור והחליטו ללכת על זה. תוך ימים ספורים האזור סביב העין של הנערה החל להתנפח ולהיות אדמומי, מה שהוביל אותה לטיפול נמרץ בבית החולים. 

דה סוזה סבלה מדום לב בבית החולים, אך הצליחה להישאר בחיים, ובשלב זה הועברה אל בית חולים אחר כשמצבה הבריאותי התדרדר. אחרי שבוע של סיבוכים בריאותיים, הרופאים נאלצו לקבוע את מותה של בת ה-15, עקב זיהום חמור שהתפשט בפניה. כמו כן, הרופאים סיפרו כי גם אם הנערה הייתה שורדת את הזיהום הקשה היא הייתה נותרת עיוורת לגמרי. בעקבות המוות הטרגי דודתה של דה סוזה אמרה: "היא הייתה יפה מאוד ומיוחדת מאוד. הקשיבו להורים שלכם ותמנעו מלעשות שטויות חסרות אחריות".