מלון מצודת  דוד היוקרתי בירושלים החל במסורת של סופשי שבוע קולינריים  ותרבותיים לאורך השנה במטרה לחבר בין אוכל טוב, אנשים וירושלים.
סופי השבוע הקולינריים כוללים ארוחת ערב מפוארת של שף אורח ידוע או על נושא מסויים עם אנשי תרבות ואוכל וכל זה לצד טעימות יין של סומליה המלון.

החוויה עצמה כולל סדנאות, הרצאות  וכל מיני פעילויות גם לקטנים כדי לייצר סופשבוע בלתי נשכח לדוגמא : סופ"ש היסטוריה וירושלים שכלל הרצאה סוערת על ירושלים ואוכל עם גיל חובב, סיור, פעילות לילדים עם מיכל הקטנה, מתחם משחקים חדש לילדים ונוער ועוד הפתעות. סופ"ש קולינריה עם השף יוסי שיטרית כלל ארוחה חגיגית עם השף יוסי שטרית שכללה מעל 9 מנות עשירות ויינות שהתאימו לכל חלק בארוחה, עם מנות מיוחדות כגון טונה אדומה עם בשר חצילים וקולורבי אפוי, כרשה אפויה בציר בקר, ארטישוק ירושלמי מסולסל בציר עוף, לחמניות עלי גפן ,קציצות דגים בתבשיל תרד תורכי , מנגולד ממולא בשר עגל ועוד. כמו כן ניתן היה לצאת לסיור, פעילות לילדים עם מיכל הקטנה, מתחם משחקים חדש לילדים ולנוער ועוד.

מטרת הסופשים הקולינריים ובכלל כל אירועי התרבות שהמלון משיק, היא לייצר קונספט בילוי חדש משפחתי בו ייהנו הנופשים במלון מחופשה משפחתית בה ההורים נהנים מאיכות השירות, התכנים העשירים, האוכל והיין, והמשפחה כולה תהנה מהבריכה החיצונית והמחוממת, הצופה על חומות העיר העתיקה,  והילדים יהנו מהפעילויות המיוחדות ומהמשחקייה החדשה והייחודית שנבנתה במלון - 500 מ"ר של חללי משחק לגילאי 2-16, שעוצבו בהשראת סמלים ומוטיבים של העיר עצמה. מרחב מושקע המציע מסע של משחק, מחקר והנאה. גם למבוגרים שבינינו לא תהיה סיבה לצאת ולטייל בחוץ.

מצודת דוד  (צילום: יחצ)
מצודת דוד (צילום: יחצ)

קצת על מלון היוקרה הירושלמי מצודת דוד
מלון מצודת דוד צופה על חומות העיר העתיקה ומשקיף על מגדל דוד. הסמטאות הנצחיות של העיר העתיקה, הכותל המערבי ומגדל דוד, שוק מחנה יהודה שוקק החיים, שדרות ממילא והשפע של העיר החדשה נמצאים כולם במרחק הליכה קצר מהמלון. 
המלון מתהדר ב- 385 חדרים וסוויטות, מטבח עשיר, חדר כושר  ובריכה חיצונית המחוממת כל השנה.
המלון תוכנן ועוצב לראשונה על ידי הארכיטקט זוכה הפרסים משה ספדי, ועוצב מחדש לאחרונה על ידי מעצב העל האיטלקי פיירו ליסוני. חידוש המלון כולל עיצוב מחדש של חללים ציבוריים, סוויטות וחדרי אורחים וגם לובי, בריכה, ספא, חדר כושר, חללי אולמות אירועים, חדר אוכל וטרקלין עסקים. מעכשיו גם המשחקייה החדשה והייחודית.

מלון מצודת דוד, רחוב המלך דוד 7 , ירושלים. טלפון : 02-6212121 https://www.thedavidcitadel.co.il