ג'ניס קרוויק, בת ה-43 מלונדון, ניסתה להיכנס להיריון למעלה מעשור ללא הצלחה, מה שגרם לה ולרופאיה להאמין שהיא עקרה. אחרי אין ספור ניסיונות ותהליך של הפריה חוץ גופית שכשל, קרוויק החלה לסבול מכאבי בטן עזים וחריגים, מה שגרם לה להאמין שאולי סוף כל סוף הצליחה להיכנס להיריון, אך לעומת זאת שלוש בדיקות יצאו שליליות והיא רק ירדה במשקל. הרופאים בבית החולים אבחנו את הכאב החריג כדלקת בתוספתן, מה שהוביל אותה לבצע ניתוח חירום, בו נחשפה אמת מפתיעה. צפו בתינוקת הקטנטנה של משפחת קרוויק:

הגיעה לעשות ניתוח אפנדציט ויצאה עם תינוקת (צילום: רויטרס)

קרוויק ובעלה, דניאל בן ה-39, כבר היו חסרי אונים בנוגע לכאב הבלתי פוסק והעובדה שלא הצליחו להביא יחד ילדים לעולם. בימים בהם הכאבים נעשו חזקים אף יותר, קרוויק הובהלה אל בית החולים, שם נערכה לקראת ניתוח אפנדציט. רגעים ספורים לפני שסכין המנתחים פתחה את בטנה, האישה נאלצה לבצע בדיקת אולטרא סאונד בה הכל התברר כטעות – היא הייתה בהיריון!

במשך שמונה חודשים של כאבים מתמשכים התברר כי קרוויק סחבה ברחמה עובר קטן, אחרי שהיא ובעלה כבר ויתרו על הרעיון שיוכלו להביא ילד משותף אי פעם. תוך שעות ספורות נולדה תינוקת קטנטנה, שנקראה ארבאלה, והפכה את השניים לזוג הורים גאה. "כבר לא האמנתי שיהיה לי אי פעם ילד או ילדה משלי והשלמתי עם זה שהכאבים הגיעו מהתוספתן. פתאום כשהייתי בבית החולים אמרו לי שאני במרחק של שעתיים מלידה טבעית. אני ובעלי היינו המומים", סיפרה האם הטרייה.