אחרי ששלושה תושבי ארקנסו שבארה"ב נרצחו בתקופה האחרונה בידי רוצח סדרתי, גבר מחופש לגיבור על החליט לקחת את החוק לידיים ולצאת לחפש אחר הפושע המבוקש. הדמות, שקרויה "ShadowVision", מתחזקת עמוד פייסבוק פעיל ומתעדכן בו היא משתפת את הגולשים בסטטוס ההתקדמות בחקירה במהלך השנה האחרונה. צפו בתיעוד של גיבור העל ברחובות ארקנסו:

גיבור העל שיצא להגן על תושבי ארקנסו (צילום: טיקטוק)

מאוגוסט 2020 נרצחו בארקנסו שלושה אנשים שונים, כאשר דפוס הרצח דומה וסברות רבות טוענות כי מדובר באותו האדם. רק אישה אחת, דבורה ווקר בת ה-43, הצליחה לשרוד את התקיפה האכזרית ולהימלט. מאותו האירוע, גיבור העל משוטט ברחובות ומחפש אחר הרוצח, והוא אף השאיר לו מסר בעמוד הפייסבוק שלו: "אני יודע שהדוקר הסדרתי ראה את העמוד שלי, אז הנה האיום שלי אלייך – כשאמצא אותך אני אראה לך מה עושים לרוצחים סדרתיים. אני צד אותך". 

כשהוא לבוש בתלבושת שחורה, קסדת פלדה, מגן חזה נגד כדורים וחמוש בנשק, גיבורי העל נצפה משוטט ברחובות ושומר על התושבים. משתמשת טיקטוק צעירה שהבחינה בדמות תיעדה את הרגע הביזארי ושיתפה בעמוד שלה: "יש רוצח סדרתי שמסתובב כאן ולנו יש גיבור על שמגן עלינו? אני שונאת את העיר הזו", היא כתבה. 

אז על אף שרבים מפקפקים בעזרה של גיבור העל המשונה, הוא דווקא טוען כי הצליח לגלות את השם של הרוצח וכי הוא מאוד קרוב לאתר אותו. לטענתו, הוא גם תפס בעבר שני רוצחים סדרתיים, אחד בצפון קרוליינה והשני בארקנסו של שנות ה-90. בראיון לאתר Oxygen.com הוא אמר: "הסיבה שהחלטתי לחשוף את עצמי הפעם היא כדי לתת לאנשים תקווה. נמאס לי לפתוח את הטלוויזיה ולראות את כל הבעיות של העולם, החלטתי להראות להם שיש מישהו שילחם בשבילם".