קולקציית התכשיטים המיוחדת מבית "yk": תכשיטי כסף אמיתי טרנדיים ושיקים. הייחודיות של הקולקציה היא באופציה לבחירת תכשיטים בהתאמה אישית עבורכם או עבור יקיריכם. תוכלו למצוא תכשיטים עם כיתוב או עם אות לבחירתכם, שעונים, כיסויים אופנתיים במיוחד לטלפון ועוד. את הקולקציה ניתן לרכוש בחנות האונליין של המותג . והיא מתאימה גם לנשים ולגברים. לצפייה בקולקציה לחצו כאן
טווח מחירים: 1199-89 שקלים. 

"סקיי היי": מסקרה חדשה מבית מייבלין ניו יורק. המסקרה בעלת מברשת סיליקון חדשנית: ארוכה וגמישה, המפרידה ומאריכה כל ריס וריס מה שיוצר אפקט הארכה מקסימלי של הריסים.
מחיר מומלץ: 45 שקלים.

מוס לשיזוף עצמי ללא צורך בחשיפה לשמש, המעניק גוון שיזוף אחיד וטבעי. הקרם מתאים את גוון השיזוף לצבע העור ומעניק מראה עור שזוף וטבעי, מועשר ברכיבי לחות, אלוורה וויטמין B5. סקארה.
מחיר מומלץ: 29.90 שקלים.

דיאודורנט רול און ללא אלומיניום- הדיאודורנט החדש מבית אלונה שכטר נטול לחלוטין חומרים מזיקים ועשיר בתמציות קמומיל ואלוורה. נספג בקלות ומותיר תחושת רעננות עד 48 שעות מרגע המריחה. מתאים לגברים ולנשים כאחד, לכל הגילאים ולכל סוגי העור.
מחיר מומלץ: 32 שקלים. 

תרחיץ פנים במהדורה מוגבלת בתוספת תמצית גוג'י ברי. הנוסחה הייחודית של התרחיץ מותאמת לניקוי עדין ויסודי של עור הפנים, מסירה איפור ומשאירה את העור רך וחלק. התרחיץ אינו מייבש את העור ומותאם במיוחד ל PH של העור, מתאים לכל סוגי העור ומכיל 25% קרם לחות. DOVE.
מחיר מומלץ: 17 שקלים.

מים מיסלרים חדשים המיועדים לעור שמן הנוטה לפצעונים: המים המיסלרים מסדרת הDetox מנקים ביסודיות עודפי שומן ומזהמים הסותמים נקבוביות בעור ומסירים איפור ביעילות. המוצר החדש כמו כל  מוצרי הסדרה מעניק פתרון יעיל אך עדין לטיפול בעור שמן, הנוטה לפצעונים, מכיל תערובת ייחודית של קורנית (טימין), אבץ והממליס (צמח הציפורן) לניקוי יומי עדין, להסרה ולוויסות שומן עודף. SIMPLE.
מחיר מומלץ: 35 שקלים.

שיק אינטואישן: סכין גילוח בעל ראש סבון מוצק המועשר בתמצית רימונים. קל ונוח לשימוש וניתן להחליף בתנועה פשוטה את ראש הלהבים והסבון. מתאים לנסיעות, חופשות ולנשיאה בתיק. מצויד בארבעה להבים לגילוח צמוד ומדויק ומצטיין במבנה ארגונומי המותאם לגילוח בכל חלקי הגוף ומתאים לעור עדין. שיק.
מחיר מומלץ: 34.90 שקלים. 

מסכת פנים פיור אקטיב חד פעמית לניקוי וטיהור העור. מכילה פורמולה טבעונית ומועשרת בתמצית עץ התה ובחומצה סליצילית. המסכה מיועדת לבעלי עבור עור שומני ו/או פגמי עור. בנוסף, המסכה החדשה מזינה את העור בלחות, מטפלת בפגמי העור ומותירה את העור רענן, חלק ומאט. גרנייה.
מחיר מומלץ: 14.90 שקלים.

מסכת לחות S.O.S: המסכה פעילה ובמרקם ג'ל, עשירה בלחות ובחמצן המחייה את עור הפנים. היא מעניקה מראה צעיר רענן ומלא נפח, כמו כן היא מבוססת על טכניקה המאפשרת החדרת חמצן לכל שכבות העור עד לשכבת הדרמיס ומועשרת בחומצה היאלורונית. ליראק פריז.
מחיר מומלץ: 179 שקלים.

המותג מאסטר שף משיק סדרת ממרחים חדשים הכוללת שישה מוצרים וביניהם שני טעמים בבקבוק לחיץ: מתבל מיו-קטש: המיונז ההולנדי של מאסטר שף בשילוב מתבל עגבניות וממרח כמהין: ממרח מיונז המכיל פטריות כמהין.
מחיר מומלץ: 13.90 שקלים.