קצין משטרה בכיר לשעבר, שפוטר מהשירות עת שכיהן כמפקד תחנה, נעצר היום (רביעי) בתום חקירה סמויה שניהל המחוז הצפוני של המשטרה בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, כל זאת במסגרת ניסיונות לסחיטת דמי חסות (פרוטקשיין) באזור הצפון. 

הבכיר לשעבר משמש כיום כמנהל באחת מחברות השמירה המצויות בסכסוך עם חברות שמירה גדולות אחרות הפועלות באזור הצפון, חשוד כי היה מעורב בפעילות של אותה חברה לרבות החשדות שנקשרו לה. במשטרה חושדים שאותו מנהל קשור למאבקים בין אותן החברות, ובכך בעצם קשר קשר לביצוע פשע במסגרת עבירות הפרוטקשן הנחקרות בימים אלו באזור הצפון ובעטיין אירעו מספר אירועים אלימים לרבות הצתה בית הארחה וירי לעבר בית מלון ובית קפה

עד כה נעצרו ארבעה חשודים במסגרת החקירה, ומעצרם הוארך בבית המשפט ובכוונת המשטרה להביא הבוקר לבית משפט השלום בצפת גם את הקצין הבכיר לשעבר. 

עו"ד מיכאל כרמל, המייצג את החשוד מסר. "מרשי אינו קשור לאף אחד מהחשדות המיוחסים לו. מדובר במעצר שווא . כל כולו מעצר תקשורתי שיסתיים בשחרור עם התנצלות. מרשי ענה לכל השאלות ששאלו אותו אולם לא הטיחו בו שום חשד למעט הפרחת סיסמאות באוויר". 
מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל נאבקת בתופעת גביית דמי החסות בצפון בכל הכלים העומדים לרשותנו, פעילות חקירה כנגד חשודים וארגונים, פעילות משותפת עם הישובים באבטחה ומניעת פשיעה חקלאית, וגם בתחום החקיקה".