מברשת השיניים החשמלית ToothWave, מבית חברת Silk'n, היא מברשת השיניים היחידה בעולם הפועלת בטכנולוגיית תדר רדיו, מתבססת על מנגנונים אלקטרוכימיים ומסוגלת להפחית אבנית בתוך שישה שבועות.

המברשת, המשתמשת בטכנולוגיית DentalRF להפחתת אבנית קיימת, מאוד נוחה לשימוש, עמידה למים (כך שניתן לצחצח גם בזמן מקלחת ללא חשש) ומאוד נעימה למגע בתוך חלל הפה. הטכנולוגיה שבה עושה החברה שימוש מעוגנת בפטנט ומגובה במחקרים קליניים, והיא קיבלה את אישור ה־FDA האמריקאי ומשרד הבריאות הישראלי.

על הפיתוח עבדו בחמש השנים האחרונות צוות מהנדסים ומדענים של החברה הישראלית הגלובלית, שאומרים כי מדובר בשוק שמגלגל כ־163 מיליון שקל בשנה.

בחברה הסבירו כי ניסויים קליניים הראו שלאחר חודש, תוכלו לראות הפחתה כוללת של רובד חיידקים, שינוי צבע, כתמים עקשניים, אבנית ודלקת חניכיים. עוד אמרו כי אחרי חודשיים התוצאות מרשימות עוד יותר, והשיניים נקיות יותר, לבנות ובהירות יותר.

לאחר כמה שבועות של שימוש התוצאות אכן ברורות לעין. בנוסף, יש לציין כי מדובר במברשת שיניים חכמה, עם כמה פיצ'רים המשלימים את החוויה. טיימר המרווחים החכם יזכיר לכם בכל 30 שניות להעביר את המברשת לרבע הבא של הפה. כך תהיו בטוחים שאתם מקבלים הגיינת פה בכיסוי מלא. כעבור שתי דקות מתחילת הטיפול המברשת נכבית אוטומטית. כמו כן, למברשת יש שלוש מהירויות רטט, לבחירתכם. מהירות הרטט הגבוהה ביותר מספקת עד 48 אלף משיכות מברשת לדקה. המברשת פועלת עד שבועיים בטעינה אחת, כאשר משתמשים בה פעמיים ביום למשך שתי דקות בכל פעם.