נרות ארומטיים
אם אתם חפצים באווירה רומנטית, חברת FIZZZ תומכת בשיח חופשי ופתוח, ללא מבוכה, באמצעות מוצרים אינטימיים. היא מציעה מגוון מתנות עבור זוגות, במיוחד לבילוי רומנטי וחושני, בהן הלבשה תחתונה, שמני עיסוי ונרות  ארומטיים להשלמת האווירה. הנרות מגיעים בכלי זכוכית. המחיר: 109־269 שקל.  להשיג באתר החברה www.fizzz.co.il

מארז נרות ארומטיים  (צילום: פיזזז)
מארז נרות ארומטיים (צילום: פיזזז)

פרלינים של מקס ברנר
הרשת מציעה את מארזי הפרלינים A Chocolate Love Story, ולראשונה, ובמיוחד לרגל ט"ו באב, לכל רכישת מארז באתר יהיה אפשר לצרף מגנט עם תמונה אישית, למתנה ייחודית ומשמחת. המארזים מכילים 27/18/9 פרלינים במחירים:  144/99/59 שקל. בסניפי הרשת, בחנויות או במרכז ההזמנות.

מארז של מקס ברנר לרגל טו באב (צילום: יחצ)
מארז של מקס ברנר לרגל טו באב (צילום: יחצ)

ויסקי גלנליווט וערכה לבילוי רומנטי
הסינגל מאלט הידוע מציע שלושה סוגים לבחירה: גלנליווט פאונדרס ריזרבס, גלנליווט 12 שנה או גלנליווט 15 שנה וערכת foreplay, משחק שאלות לבילוי רומנטי שבמהלכו תוכלו להכיר טוב יותר זה את זו. אולי תתאהבו מחדש - אחד בשני או במשקה. מחיר מומלץ: 246־329 שקל. להשיג באתר BLEND.

מארז של גלנליווט ליום האהבה  (צילום: יחצ חול)
מארז של גלנליווט ליום האהבה (צילום: יחצ חול)

בושם חדש מבית NINA RICCI
נינה ריצ'י אוספת את כל הקסם מהבושם האיקוני "נינה" ליצירה חדשה - נינה רוז'. תפוח הטופי המוכר, ששימש השראה לניחוח המקורי של "נינה", הופך לנועז ולמפנק עוד יותר, בבקבוק צבוע לכה אדומה מבריקה. העיצוב מגרה את החושים ונראה כממתק  שאי אפשר לעמוד בפניו ומדמה את הפרי האסור. מחיר: 170 שקל לאו דה טואלט 50 מ"ל. להשיג ברשת סופר־פארם.

nina ricci _ (צילום: יחצ)
nina ricci _ (צילום: יחצ)

קולקציית האהבה של femina
סדרת לבני נשים צעירה, סקסית, שובבה ומשוחררת, המשלבת פריטים קלאסיים ורומנטיים לצד פריטים נועזים. תמצאו בה חזיות, תחתונים, בגדי גוף, הלבשת לילה בצבעוניות של אדום לוהט, ורוד רומנטי ושחור קלאסי. טווח מחירים: 105־240 שקל. להשיג בסניפי הרשת או באתר החברה.

בגדי גוף  (צילום: פיזזז)
בגדי גוף (צילום: פיזזז)

הפאבלובה החגיגית של וניליה  
הפאבלובה של הרשת ליום האהבה היא גלידת שכבות בצבע עז עם שברי נשיקות אפויות וקרם מרנג קטיפתי בתוספת פירות יער המשלבים חמיצות מתוקה. אפשר לשלב תוספות כמו נשיקות מרנג, שיחממו את האווירה. המחיר: 17 שקל. להשיג ב־19 סניפי הרשת ברחבי הארץ.

הפאבלובה החגיגית של וניליה          (צילום: בועז לביא)
הפאבלובה החגיגית של וניליה          (צילום: בועז לביא)

DSQUARED
בשמים לגבר ולאישה חומרים חמים וקרים משתלבים בבקבוק זכוכית שקוף, והניחוח מורכב מקוקטייל ייחודי בניחוח חופשי של רוח, אינטנסיביות ונמרצות, המתאים לגבר ולאישה הבטוחים בעצמם ובאישיותם. המחיר: 369 שקל ל־100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

של דולצ'ה גאבנה לייט בלו פוראבר לנשים  (צילום: יחצ חול)
של דולצ'ה גאבנה לייט בלו פוראבר לנשים (צילום: יחצ חול)

"מון שרי": עוגת לב של רולדין
העוגה מורכבת ממוס שוקולד מריר ומביסקוויט שוקולד, בציפוי גלאסז' דובדבני אמרנה. עוגת מרקיז שוקולד מכילה מוס שוקולד קרמל וקרנץ' נוגט. המחיר: 55 שקל. להשיג בסניפי הרשת.

 (צילום: שירה אליאב)
(צילום: שירה אליאב)


ניחוח חדש של דולצ'ה וגבאנה
בית הבישום היוקרתי משיק שני ניחוחות חדשים, בשבילו ובשבילה. הליין המוכר "לייט בלו", עם הבושם "פוראבר" בגרסה נשית: ניחוח שטוף שמש, חושני ומעורר זיכרונות של ימי קיץ. הגרסה הגברית היא בעלת תווים עם אופי רענן. הבקבוקים החדשים הם בגוונים גוונים אחרים של כחול, השואבים השראה ממימי הים התיכון, ועם עיטורי זהב המזכירים את קרני השמש הנופלות בחופשיות על הגלים. המחיר 284־349 שקל. להשיג ברשתות הפארם.

בושם של דולצ'ה גאבנה לייט בלו פוראבר לגברים  (צילום: יחצ חול)
בושם של דולצ'ה גאבנה לייט בלו פוראבר לגברים (צילום: יחצ חול)



במארז זוגי של SABON
"הדובדבן שבקצפת" הוא מארז רומנטי הכולל עשרה מוצרים לגבר ולאישה, ויש בו את כל מה שצריך לפינוק חושני בבית: חלב גוף, שני סבונים נוזליים על בסיס שמנים בניחוחות שונים, מלח אמבט עם כף עץ, נר מעוצב וריחני, קרם לאחר גילוח, מפיץ ריח, תיק רחצה מהודר וספוג לרחצה. כל המוצרים בגודל מלא. מחיר המארז: 359 שקל, במקום 562 שקל. להשיג בחנויות הרשת או באתר החברה.

מארז של סבון  (צילום: רונן מנגן)
מארז של סבון (צילום: רונן מנגן)


ט"ו באב הוא גם החג שמתאים לאלו ששוקלים לעשות צעד בדרך לחופה. לכבודם בדקנו טבעות אירוסים
תקופת הקורונה גרמה לנו להיות קרובים יותר ולהכיר לעומק את בני הזוג שבחרנו. התקופה הזו הביאה עמה גם גל של פרידות, אך מנגד  אנו רואים עלייה ברמת המחויבות וברצון להציע נישואים. בתקופה שבה נאלצנו להתרחק מבני משפחה, חברים ובילויים,  התקרבנו יותר לבני הזוג, ורבים הבינו שאם צלחו יחד את השנה המאתגרת הזאת, כנראה זהו קשר לכל החיים.

ובכל זאת, השפעת הקורונה ניכרה גם בהצעות הנישואים: לאחרונה אנו רואים פחות הצעות מנקרות עיניים במיקומים אקזוטיים ורחוקים כמו האיים המלדיביים,  איי סיישל או אפילו במונומנטים קרובים ומוכרים יותר - ממגדל אייפל ועד לתעלות של ונציה. אומנם ההפקות הפכו צנועות יותר, אבל לפחות בנוגע לבחירת הטבעת נשמרה הרמה.

כפי שהגדירו זאת בבורסה לתכשיטים: "הלקוחות שלנו מעדיפים להסתפק בלוקיישנים מקומיים ובטקס צנוע יותר לעיני משפחה וחברים קרובים, אבל מוכנים להשקיע קצת יותר בשווייה ובאיכותה של הטבעת".

מהביקוש אנו למדים כי בנות ישראל מעדיפות טבעת משובצת ביהלום דומיננטי, לעתים מעוטרת בשיבוץ יהלומים סביבו, ובדרך כלל בזהב לבן, שילוב היוצר מראה הומוגני ויוקרתי. לאחרונה יש דרישה הולכת וגדלה ליהלומים בצורות שונות. אולם הטבעת המסורתית של יהלום עגול באמצע, עם או בלי יהלומים מסביבו, היא עדיין הנפוצה ביותר.

מאז ומתמיד טבעות האירוסים היו מושקעות מאוד, ולרוב יקרות בצורה ניכרת מטבעת הנישואים המסורתית. ברוח הימים האלה, בני הזוג ירצו להתגאות בטבעת שנייה אחרי ההצעה ולהציגה למשפחה ולחברים, ואפילו באינסטגרם, בפני כל העולם. ולכן יש מגמה של השקעה יתרה בבחירתה, בערכה הכספי ובעיצובה.

הבורסה לתכשיטים מציגה את הטבעות הנמכרות ביותר בקולקציה הרחבה שלה: 

1. טבעת אירוסים מזהב 14K, משובצת 0.25 קראט יהלומים. המחיר: 3,650 שקל

טבעת אירוסין  (צילום: יחצ)
טבעת אירוסין (צילום: יחצ)

2. טבעת אירוסים מזהב 14K, משובצת יהלום 0.51 קראט. המחיר: 6,300 שקל

טבעת אירוסין  (צילום: יחצ)
טבעת אירוסין (צילום: יחצ)

3. טבעת אירוסים מזהב 14K, משובצת 0.85 קראט יהלומים. המחיר: 10,500 שקל

טבעת אירוסין  (צילום: יחצ)
טבעת אירוסין (צילום: יחצ)