רצתה לשנות אווירה: טאנה, קופת אורנגאוטן מהספארי ברמת גן, עברה היום (שבת) מהאזור בו שהתה, לאחד מחוץ לחצר, סמוך למתחם העובדים. היא עשתה זאת בעזרת ענף שמצאה, לאחר שבמהלך השבוע נוספו צמחים נוספים לחצר שלהם, כחלק משדרוג המקום. כאמור, השיפוץ מתרחש לאחר שרקטה, ששוגרה במהלך מבצע "שומר החומות" פגעה פגיעה בין חצר קופי האורנג אוטן והגיבונים לבין חצר קופי המקוק השחור.

החצר המחודשת של קופי האורנג אוטן נחנכה החודש, והיא כוללת מתקני העשרה, מתקני טיפוס אתגרי חדשים,  ציורים צבעוניים והרבה צמחייה חדשה ממנה נהנים הקופים. טאנה שהתעניינה בצמחייה החדשה והחלה לטפס עליה, עברה באמצעותה לאזור הסמוך לחצר ונקראה על ידי המטפלים לחזור, גם באמצעות אוכל ופינוקים. בהמשך, המטפלים אף הניחו את הענף במטרה לאפשר לה חזרה נוחה יותר.

לאחר שהניסיונות לא צלחו וטאנה עלתה על העץ הסמוך, התכנסו המטפלים והווטרינרים יחד עם שמוליק מנהל תחום בעלי חיים והוחלט להסתייע במכבי האש של אזור רמת גן במטרה להוביל את טאנה בצורה זהירה לרדת מהעץ. ד״ר יגאל הורוביץ הרדים את טאנה בזהירות והעלה אותה יחד עם המטפלים למנוף. המטפלים והווטרינרים שעבדו במקצועיות ועדינות ווידאו כל העת שמצבה נראה טוב וניסו עד כמה שיותר לשמור על השלווה באזור.

בריחת האורנגוטאון מהספארי. קרדיט דוברות הספארי

בספארי הדגישו כי "מדובר באזור שאינו קרוב לקהל לכן לא הייתה שום סכנה. תוך זמן קצר, חזרה טאנה לבתי הלילה ותוכל להמשיך ליהנות מהחצר החדשה".