ילד כבן חמש וחצי נפגע היום (שבת) באורח קשה לאחר שטבע בבריכה ציבורית בפתח תקווה. הוא פונה לבית החולים שניידר בעיר, תוך ביצוע פעולות החייאה, כאשר בסיומן הועבר ליחידה לטיפול נמרץ. כעת הוא מורדם ומונשם, ומצבו מוגדר קריטי. בנוסף, אחיו בן הארבע נפגע באורח בינוני, ופונה גם הוא לבית החולים.

המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע, שהתרחש במועדון ספורטן שפועל כשלושה עשורים ולו אלפי מנויים. על פי עדי ראייה אחד האורחים במקום הבחין בשניים כשהם טובעים בצמוד לקרקעית, אנשים שהיו במקום קפצו פנימה והוציאו אותם מהמים. אורחים שיצאו מהמועדון סיפרו כי במקום התחוללה מהומה גדולה בעקבות האירוע, בעקבותיה פונו משטח הבריכה אלפי מבקרים. החשד העיקרי הוא שהמקרה התרחש ברגע של חוסר תשומת לב מצד הנוגעים בדבר. 

הפרמדיקים של מד"א האווס חאטיב וגלי סופר, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו על הדשא ילד כבן 8 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, המצילים במקום החלו לטפל בו ומייד ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שנמשכו תוך פינוי לבית החולים, שם הרופאים והצוותים המתינו לנו ופעולות ההחייאה נמשכו עד שחזר דופק. הילד השני כבן 4 נמשה מהמים בהכרה מלאה נבדק ולא נזקק לטיפול רפואי, הוא היה נסער, הרגענו אותו ופינינו אותו להמשך בדיקות בבית החולים".

מהנהלת הספורטן בפתח תקווה, נמסר: "ליבנו עם המשפחה, אנחנו מלווים את המשפחה ומתפללים לשלומו של הילד. האירוע בשלבי חקירה ולכן אנו נמנעים מלמסור פרטים".

מוקדם יותר היום, גבר כבן 83 נפצע באורח קשה ויציב לאחר שככל הנראה איבד את הכרתו במים והחל לטבוע בחוף צ'ארלס קלוד בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב כשהוא מורדם ומונשם. 

בשעות הבוקר, צעיר כבן 24 נמשה מהמים לאחר שהחל לטבוע בחוף ארבע על ארבע בראשון לציון. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שמיר-אסף הרופא כשמצבו בינוני והוא סובל מקוצר נשימה.