שמה לא יורד מהכותרות. בימים אלה היא נאבקת באביה שמנהל ב־ֽ13 השנים האחרונות את ענייניה הכספיים וטוען שהוא חייב להמשיך בתפקיד, משום שלבתו יש קושי לנהל אותם בעצמה.

היא זמרת, רקדנית, שחקנית ואשת עסקים, שמכרה 150 מיליון עותקים מאלבומיה ונחשבת לאחד האמנים הנמכרים ביותר בעולם. את הקריירה היא התחילה בגיל 12, בתוכנית טלוויזיה, והייתה לאמנית הנוער הנמכרת ביותר אי פעם. היא הייתה נערת מקהלה בכנסייה בפטיסטית, ובשנות ה־20 לחייה היא למדה קבלה. בשנת 2003, כשהייתה בת 21, הוענק לה כוכב על שמה בשדרת הכוכבים של הוליווד, ובכך הייתה לאדם הצעיר ביותר שמחזיק בכוכב בשדרה היוקרתית.

היא אחת משלושת האמנים הבודדים בהיסטוריה שהצליחו לכבוש את פסגת הבילבורד 200, מצעד האלבומים שמציג בכל שבוע את 200 האלבומים הנמכרים ביותר בארצות הברית, שש פעמים, עם שישה אלבומים. אחד הסינגלים שלה, שזכה להצלחה מסחררת בעולם, זיכה אותה בשלושה אלבומי פלטינה ושלושה אלבומי זהב. יש לה מותג בשמים משלה, שמכירותיו הגיעו ליותר ממיליארד וחצי דולר. בשנת 2017 הוערך הונה בכ־200 מיליון דולר.

היא עברה משברים אישיים וגירושים מתוקשרים, וניהלה מאבקים משפטיים כדי לזכות במשמורת על ילדיה. בין היתר היא גם היא שהתה במכון גמילה מסמים.

"הניו יורק טיימס" חשף לאחרונה פרטים שזעזעו את מעריציה, שלפיהם היא התקשרה למוקד החירום המשטרתי והציגה עצמה קורבן להתעללות, לאחר שאביה כינה אותה "זונה".

אתם מוזמנים לגלות:
מי האישה?

פתרון החידה הקודמת: האיש שהיה אחד השמות הבולטים בדברי ימי המאפיה האמריקאית ואחד העבריינים האכזריים שפעלו נגד ניאו־נאצים הוא מאיר לנסקי, שהגיע לארץ בשנות ה־70 עם רעייתו השנייה והשתקע בהרצליה, אך לא קיבל אשרת עולה על פי חוק השבות.