הודעתה הדרמטית של חברת הגלידות "בן אנד ג'ריס", לפיה תפסיק למכור מוצריה בשטחי "פלסטין הכבושה", עוררה תגובות רבות בקרב רבים מן הקשת הפוליטית. 

ראש הממשלה, נפתלי בנט, השיב להחלטה, ואמר: "גלידות יש הרבה, מדינה - יש לנו רק אחת. בן אנד ג׳ריס החליטה למתג את עצמה כגלידה אנטי-ישראלית. זו החלטה שגויה מוסרית ואני מאמין שתתברר גם כשגויה עסקית. החרם על ישראל - דמוקרטיה מוקפת איי טרור - משקף אובדן דרך מוחלט. החרם לא עובד ולא יעבוד, ונילחם בו בכל הכח".

"גם בגלידות דין נוקדים כדין תל-אביב. אני כבר הזמנתי לי גלידה אחרת, לא מחרימה ויותר טעימה", כך הודיע שר האוצר, אביגדור ליברמן.

שר החוץ, יאיר לפיד, גינה את החלטת החברה, ואמר: "כניעה מבישה לאנטישמיות. ליותר משלושים מדינות בארה"ב יש חוקים נגד ה-BDS. אני מתכונן ללכת אחת אחת ולדרוש מהם להפעיל את החוקים האלה נגד בן אנד ג'ריס מפני שהם לא יתייחסו אלינו בצורה כזאת בלי להיתקל במענה".

משרד החוץ הגיב גם הוא להחלטת החרם של ben & jerry's והודעת חברת Unilever, וציין כי ההחלטה שגויה ורעה, והיא "כניעה ללחץ מתמשך ואגרסיבי מצד גורמים אנטי ישראלים קיצוניים. מדובר בשיתוף פעולה מרצון עם טרור כלכלי שמובל ע"י תנועת החרם, תנועה אנטי-ישראלית הצבועה בגוונים אנטישמים. אנחנו קוראים ל- B&J's לחזור בה מההחלטה השגויה".

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, צייץ בחשבון הטוויטר שלו באנגלית: "עכשיו אנחנו יודעים איזו גלידה לא לקנות". 

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד), הודיע: "בן אנד ג׳ריס לא תחסר לישראל, ישראל תחסר לבן אנד ג׳ריס". חבר הכנסת אופיר אקוניס, הבהיר גם הוא: "נפסיק לקנות את הגלידה בישראל, ביהודה ושומרון ובכל מקום אחר בעולם".

חבר הכנסת מוסי רז ממרצ, אמר: "שוב ישראל נפגעת בגלל אי המוסריות של ההתנחלויות בשטחים הכבושים. מובן שיש מי שלא מוכן למכור בהתנחלויות שאינן חוקיות ואינן מוסריות וחבל שכל הישראלים נפגעים מקיומן".

משה ארבל מש"ס, אמר: "מדובר בהחלטה שהיא חרפה. פניתי מיד לכמה גופי כשרות מהודרת בבקשה להודיע על הסרת הכשרות ממוצרי יוניליוור שמשווקים בארץ".

חבר הכנסת שמחה רוטמן מהציונות הדתית, אמר: "אל תפסיקו לצרוך גלידת בן אנד ג'ריז, כל זמן שבן אנד ג'ריז ישראל מחזיקה במותג. מגיע להם שאפו על ההתעקשות שלא להחרים את יהודה ושומרון".

חבר הכנסת איתמר בן גביר כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "ההודעה הזאת מראה על החוסן הישראלי והאחווה היהודית שמתעלה מעל האנטישמיות העולמית. צריך להמשיך לקנות בן אנד ג'ריס ישראל, כי אסור לפגוע באוהבים. אני קורא מכאן ליהודי התפוצות שיפסיקו לקנות בן אנד ג'ריס בכל רחבי העולם, כדי שיהיה ברור שמי שמחרים יהודים באנטישמיות- יוחרם בחזרה".

ראש מועצת בית אל, שי אלון, התייחס גם הוא להודעה: "עדיף שבן אנד ג'ריס יתמקדו בלהכין גלידות ולא בלהטיף מוסר. ספק אם הם בכלל יודעים היכן השטחים עליהם הם מדברים נמצאים במפה. עם ישראל וההתיישבות ביו"ש שרדו דברים גרועים יותר מחרם גלידות".

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, השיב: "ממשלת ישראל לא יכולה לאפשר מצב בו חברה מסחרית בינלאומית גדולה מחרימה כחצי מליון אזרחי המדינה ואזורים בארץ ישראל".

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון: "ההתיישבות ביו"ש תהיה קיימת הרבה אחרי שגלידת בן אנד גריס תימס. לא נוותר על שומרון מלכות ישראל הקדומה בשביל גלידה. גם לא על מזבח יהשע או שילה הקדומה בשביל המבורגר של מקדונלדס".

תגובת מועצת יש''ע לחרם של 'בן אנד ג'ריז' על יהודה, שומרון ובקעת הירדן: "אין צורך לרכוש מוצרים מחברות אשר מחרימות מאות אלפי אזרחי מדינת ישראל, בגלל המקום שבו הם בחרו לגור. בימי הקיץ החמים, אנחנו ממליצים לישראלים בכל רחבי הארץ לאכול גלידות ישראליות טעימות ומתוקות, שלא כוללות פיטורי מאות עובדים ישראלים".