חברת הטכנולוגיה הישראלית רדיקס (Radix), המפתחת מערכת ניהול בענן, משיקה פלטפורמת ניהול חכמה חדשה בשם VISO2, הזמינה להתקנה על מיליוני מכשירים חכמים ברחבי העולם.

מיליארדי מכשירים חכמים בעולם בבעלות ארגונים וחברות, גדולות וקטנות כאחד, דורשים ניהול ובקרה מרחוק. תעשיות רבות, ארגונים ונותני שירותים מחזיקים בבעלותם מכשירים חכמים המאפשרים הרצת אפליקציות שונות ומשמשים את עובדי הארגון והלקוחות למטרות כמו הזרמת מדיה, בקרה על מכשירים, לוגיסטיקה, מכירות, שיעורים והדרכות.

משבר הקורונה בשנה האחרונה אף העצים את הדרישה לפתרונות של ניהול מרחוק - מערכות חכמות, בטוחות ויעילות לניהול מרחוק עבור מכשירים חכמים התומכים בפעילות הארגונית.

מספר המכשירים המנוהלים על ידי ארגונים מגיע לעשרות מיליארדים בכל העולם, והארגון מחויב לנהל ולתמוך בכל מכשיר, לבקר את הפעילות שלו, לשמור על הפרטיות של המשתמשים בו, לתמוך בו טכנית ולנתח את הביצועים של כל מכשיר.

"זו מערכת ניהול מרחוק בעלת אינטליגנציה מלאכותית (AI) לחיזוי תקלות ולייעול תהליכי הארגון, התואמת לכל מערכות ההפעלה הקיימות בשוק, ומאפשרת ניהול תחזוקה ותמיכה מרחוק, פשטות ויכולת צמיחה בלתי מוגבלת", הסבירו בחברה והוסיפו כי עד 2025 צפויים להיות בשוק כ־24 מיליארד מכשירים חכמים בשימוש ארגונים שונים. בעקבות צמיחת הביקוש, צפי שוק ניהול המכשירים עתיד להגיע ל־15 מיליארד דולר בתוך ארבע־חמש שנים, עם צמיחה שנתית של 21%.

הזינוק הבולט ביותר בביקוש בא לידי ביטוי במכשירי ה־Android TV כאשר עד 2026 קטגוריה זו עתידה לכלול מעל 500 מיליון מכשירים ולגלגל למעלה מ־231 מיליארד דולר - מעל 20% זינוק בשוק הזרמת המדיה ובביקוש למכשירים מבוססי Android TV או Google TV לספקי מדיה ותקשורת ו־80% זינוק בשימוש במכשירי Android TV.

"המערכת תאפשר שילוב יכולות ניהול מרוחקות Hands on, ומסכי AI עם ניתוחים ותובנות בזמן אמת - פתרון כולל למערך התמיכה והשירות של חברות מדיה ותקשורת, המאפשר קיצור טיפול בתקלות ומניעתן, תפעול יעיל, התראות ותובנות ועוד", הדגישו.

רדיקס עובדת עם למעלה מ־5,000 לקוחות, בהם החברות המובילות בעולם: גוגל, סמסונג, שארפ, הייאר, אסוס, לנובו ועוד, עם מיליוני מכשירים חכמים רשומים. לחברה יש משרדים בתל אביב ובארה"ב.