היחידה המרכזית של מרחב לכיש עצרה לפנות בוקר (שלישי) במסגרת פעילות מבצעית סמויה, שישה חשודים, בהם שלושה אוקראינים (תושבי חוץ), שהובאו במיוחד על פי החשד, לצורך ביצוע משימת החיסול. נדגיש, כי חוקרי ובלשי ימ"ר הצליחו לסכל את ניסיון החיסול והוא מצטרף לשלושה סיכולים קודמים, עליהם ניצחו חוקרי ימ"ר לכיש בחצי השנה האחרונה. היעד לחיסול, היה בכיר מ"כנופיית הגרוזינים" החתומה בברית עם ארגון הפשיעה של בני שלמה.  

על פי החשד, השלושה היו בדרכם לניסיון פגיעה בתושב העיר, ונתפסו רגע לפני שהצליחו, על פי החשד, לממש את כוונותיהם. בחיפוש שנערך ברכבם של החשודים, נתפסו כלי תקיפה, בהם סכין ואלות.

במהלך המעצר, אחד החשודים שתקף באלימות קשה את אחד השוטרים, שפונה לקבלת טיפול רפואי, נפצע ככל הנראה מירי שבוצע על ידי השוטר, והוא פונה לבית החולים במצב קל- בינוני, לאחר שנמלט מהמקום, שם נעצר. חמשת החשודים הנוספים הובאו לחקירה בימ"ר לכיש בחשד לעבירות המיוחסות להם, והם יובאו בהמשך היום בפני בית המשפט, בבקשה להאריך את מעצרם. בעקבות השימוש בירי מצד השוטר, האירוע הועבר לחקירת מח"ש. 

המעורבות של חוליית חיסול בפעם האחרונה הייתה אך לפני כחודשיים, בחיסול של שניר בוחבוט באשקלון בחודש אפריל, במסגרת המאבקים האימתניים שבין ארגון הפשיעה של בני שלמה, ובנות בריתו, לבין ארגון הפשיעה של שלום דומראני, ובנות בריתו. נדגיש, כי פעילויות החיסול עברו לאחרונה שינוי - משימוש במטעני חבלה, לחוליות חיסול. כך גם במקרה זה, חולייה ארבה לבוחבוט עם אקדח וגרזן, והוא חוסל בירי ממוקד.