במסגרת כנס שבוע הסייבר הלאומי השנתי של המרכז למחקר סייבר באוניברסיטת ת"א, מערך הסייבר הלאומי, משרד הכלכלה ומשרד החוץ, ראש אמ"ן, אלוף תמיר הימן, התייחס למלחמות הסייבר ולשימוש של צה"ל במומחיות שונות בתחום על מנת לפעול במהלך מבצע "שומר חומות. בכנס קיבל ראש אגף המודיעין את פרס "הסוס הטרויאני" בשם צה"ל.

"במסגרת המבצע האחרון בעזה", אמר ראש אמ"ן אלוף תמיר הימן, "מידע שנאסף ממגוון מקורות - בין היתר ממרחב הסייבר, הותך יחד באמצעות יכולות עיבוד מתקדמות, בינה מלאכותית ולמידת מכונה לכדי תפוקות מבצעיות. דבר זה אפשר לצה״ל לתפקד טוב יותר, מהיר יותר, ועם פחות אבדות בחיי אדם״.

ראש אמ"ן התייחס גם לאיומים היומיומיים על מדינת ישראל בממד הסייבר. "ישראל נמצאת תחת איום תמידי בממד הסייבר, ומתקפות מבוצעות לעיתים נגדה. אנו מצליחים להתמודד עם מרבית האיומים באמצעות יכולות הגנה מתקדמות. כמו בממדי הלחימה אחרים, הגנה לבד אינה מספקת. יש לנקוט צעדים נוספים בכדי לשמר את עליונות ישראל אל מול אויבנו", אמר אלוף הימן. 
-
״אלו שתוקפים את ישראל באוויר, בים, ביבשה או בסייבר צריכים להבין את הסיכון שהם לוקחים. כפי שהם נוכחים לראות פעם אחר פעם, התקפיות תיענה בהתאם", סיכם ראש אמ"ן.