לאחרונה טרנד חדש התפשט בעולם, בעיקר אצל זוגות צעירים, במסגרתו הם מקיימים מסיבה לכבוד חשיפת מין העובר. בני הזוג מצפון הארץ, בשנות ה-30 לחייהם, החליטו לקיים מסיבה לכבוד ההיריון הרביעי של האישה, אחרי שלוש בנות ובכך לחשוף בפני הקרובים להם את מין העובר שעתיד להגיע. מה שאמור היה להיות מסיבה משמחת הפך לבלאגן נוראי, אחרי שמין התינוק שבדרך לא מאוד מצא חן בעיני ההורים של הבעל. 

עורכי הדין שרין וגדלי סולן סיפרו כי האישה ניגשה אל המשרד שלהם ודרשה להתגרש מבעלה בטענה: "ההורים של בעלי פרימיטיביים ומתנכלים לי בגלל ההיריון".  האישה הדגישה כי משפחתו של בעלה היא ממוצא ספרדי וכי ייחלו להולדת בן זכר אחרי שלוש בנות. לדבריה, כאשר היא ובעלה תכננו בקפידה את המסיבה, אליה הגיעו מספר מצומצם של בני משפחה וחברים קרובים, כאשר בשיאו של הערב נחשף כי האישה נושאת ברחמה בת נוספת. 

האישה סיפרה כי אחרי שחשפו את מין העובר ההורים של בעלה נראו ממורמרים מאוד והחלו להעיר לה בגסות. "בקושי שלוש בנות אתם מגדלים, היה עדיף שלא היית נכנסת להיריון בכלל", אמר אבי הבעל לאישה ההריונית והוסיף: "קניתי לך תכשיט מזהב כמתנה אבל מיותר לתת לך אותו". האישה סיפרה לעורכי הדין סולן כי יכלה להתגבר על התגובות הקשות, אך מבחינתה הקש ששבר את גב הגמל היה התגובה של בעלה שאמר: "רציתי בן. אם הייתי יודע מראש שמדובר בבת נוספת לא הייתי עושה איתך עוד ילד". 

על רקע הדברים האלה מסיבת חשיפת מין העובר "התפוצצה" וכל האורחים התפזרו מהר בחזרה לביתם. האישה החליטה כי לא תוכל לשאת יותר את התנהגות בעלה ומשפחתו לאור ההיריון הטרי והחליטה להגיש בקשה לגירושין מבעלה.