ח"כ דודי אמסלם תקף היום (רביעי) את ראש הממשלה נפתלי בנט במליאת הכנסת ועקץ אותו על הפרסומים בשבוע שעבר, לפיהם בנט הציל גוזל תוכי פצוע ששייך לשכנו ברעננה. "כל בוקר התוכי רואה אותך וצועק לך 'נפתלי, אתה שקרן רמאי ונוכל'", קרא אמסלם לעבר ראש הממשלה. "ממליץ לך להישאר בענף שאתה מבין בו - טיפול בתוכים". 

אמסלם תקף: "בשבוע שעבר ראינו ידיעה מרעישה שבנט הציל תוכי. אני מבין שבקורונה אתה לא מבין, אבל אני משוכנע שבטיפול בתוכי אתה מבין. אני הבנתי גם שהעמותה למגדלי תוכים וציפורי נוי רוצים להעניק לך תעודת הוקרה בשם כל התוכים בארץ". 

הוא המשיך וסיפר: "אני שמעתי גם שלשכן שלך יש תוכי מדבר, וסיפרו לי שמאז שמונית לראש הממשלה, כל בוקר התוכי רואה אותך וצועק לך 'נפתלי' ואתה שואל אותו 'מה', והוא אומר לך 'אתה שקרן רמאי ונוכל', ככה כל יום. אחרי שבועיים נמאס לך ובאת לבעל התוכי, השכן שלך, ואמרת לו שזה לא יפה שהתוכי כל יום מקלל אותך, שלא נעים לך מהליכודניקים פה בחוץ ששומעים אותי, אני מבקש ממך לטפל בבעיה". 

"אז השכן אומר 'אל תדאג, אני מטפל בזה'. בא השכן לתוכי ואומר לו 'מר תוכי, אם עוד פעם אחת אתה מעליב את ראש הממשלה בנט - אני שוחט אותך. מולק את ראשך'. התוכי אומר לו 'בסדר'. למחרת ראש הממשלה בנט יוצא לכיוון השיירה ואז התוכי צועק לו "נפתלי" ובנט עונה לו 'כן' והתוכי עונה 'אתה כבר יודע'". 

אמסלם סיכם את הסיפור: "רבותיי, כל עם ישראל יודע, התוכי יודע, אנחנו יודעים והחברים שלך בממשלה יודעים שאתה נוכל רמאי ושקרן, כולנו יודעים ולכן אתה לא ראוי להיות רה"מ. אתה יודע זאת, במעשה מרמה השתלטת על התפקיד, בקורונה אתה לא מבין דבר וחצי דבר, זה סכנת נפשות, ואני ממליץ לך להישאר בתחום שאתה מבין בו - טיפול בתוכים".