"מעז יצא מתוק": לקראת הוצאת אלבום חדש, הזמר הים תיכוני דודו אהרון, שוחח היום (רביעי) עם איריס קול בתוכנית התרבות של 103FM, וסיפר על חיי המשפחה, על תקופת הקורונה הבעייתית לאמנים, על ההשראה לסינגל החדש ועל כל מה שמרגש.

אהרון סיפר למגישה על בתו הקטנה, רנה: "רנוני בת שנתיים וחצי, סלסלנית קטנה. כנראה אני מסמן אותה בתור היורשת שלי". אהרון סיפר כי עבר דירה לאחרונה עם אשתו והילדה: "עברנו, התגוררנו בתל אביב עד לפני שנה ועכשיו אנחנו הצפנו להרצליה".

על העשייה המוזיקלית, סיפר: "האמת שיש לה כבר דיסק מוכן, בקרוב זה יצא". על הקורונה אמר כי "האמת? זה היה תסריט גרוע, אבל האמת שמעז יצא מתוק". עוד אמר: "אני חושב שזו מתנה כי זו הייתה שנה שבפן המשפחתי זכיתי, הסתכלתי על זה באור חיובי וקיבלתי את הגזירה הזאת, אצלי זו הייתה כמו מתנה, אמרתי שהכול לטובה. מבחינת המוזיקה, היה לי כל כך הרבה זמן לעשות סדר במגירת השירים שלי, שירים שכתבתי בעשור האחרון ואילולא הקורונה השירים בחלומות שלנו ולמה זה נגמר שהיו בעצם במגירת השירים שלי לא היו רואים אור אני חושב".

על התהליך היצירתי שלו סיפר לקול: "באייפון אני כמעט לא כותב כי זה מסיח לי את הדעת, אני מתנתק מהעולם החיצון וצולל לתוך מחברת ודף וכוס יין רוזה טוב ויש לי רשמקול, אני לא מקליט באייפון כי פעם אחת היו לי הקלטות באייפון ולא יכלו לשחזר לי את זה".

בוא ניגע רגע בחלון לים, אתה זוכר באיזה שעה כתבת? מה היה המוד?
"האמת שזה מדהים כי כולם חושבים שכתבתי את השיר הזה, כולם יודעים שאני כותב ויוצר את רוב שיריי והשיר הזה מוזר לאנשים שאני אומר שכתב מישהו אחר. אבי (אוחיון) חברי המוכשר שבאותו לילה בגלל ישבנו לכתוב שירים אחרים ורגע לפני שעזבתי את האולפן הוא אמר לי אני חייב להשמיע לך שיר, ב־03:00 לפנות בוקר והתאהבתי בשיר במבט ראשון כמו שאומרים. נכנסתי להקליט ומה ששומעים זה טייק וואן, ידענו שזה השירה ולא צריך להקליט עוד פעם ועוד פעם, זו הייתה אהבה ממבט ראשון. רצינו לשמור על ההתרגשות הזאת".