בן כספית וינון מגל הגיעו הבוקר (חמישי) לאולפנים החדשים של 103FM ברמת השרון. מדובר בתוכנית הראשונה אשר השניים מגישים פנים אל פנים מזה זמן רב, לאחר שכספית יצא מהזום והגיע לאולפן. מגל השמח אמר: "אתה ממש קיים זו לא רק דמות בזום". כספית השיב לו: "אנחנו עושים פה היסטוריה, עברנו מקום, יש לנו שכונה חדשה, הורדנו את ערך הנדל"ן, שיהיה לנו מזל טוב, זה קיצר לי את הפקקים במקום שעה ורבע, זה הפך לרבע שעה".

בהמשך, השניים התפנו לשוחח על ענייני היום, ועל כך שיו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שוחח עם מנכ"ל פייזר, ומנכ"ל מודרנה ללא ידעת ראש הממשלה נפתלי בנט. "זה קצת מכמיר לב", אמר כספית, "הבן אדם, שעד לפני דקה וחצי היה מוקף באבטחים בכל רגע נתון, עם לו"ז עמוס, יושב פתאום לבד בלילה, חושב על המשפט שלו ומרים טלפון לבורלא". 

מנגד, מגל טען: "נתניהו עדיין כוכב על, כל דבר שהוא עושה הוא מקבל באז, כל דבר שהוא מעלה לרשתות, אנשים עפים עליו, הוא עדיין חי באווירת הסטאר". 

משם השיחה התגלגלה לגעגועים לנתניהו, כאשר כספית שיתף: "זה לא פשוט, אני זקוק לתמיכה. כשהייתי יושב לכתוב בכל יום חמישי את הטור הוא היה כותב את עצמו. האיש עורר המון אמוציות". הוא סיכם כי "זה כאילו עולם חדש, הרבה יותר רגיל ומשעמם, אבל כמו כל דבר בחיים, אתה מתרגל לכל דבר".