בימים אלו מתקיים מסע חיפושים נרחב באזור בוסטון, ארה"ב, אחר גבר שנתפס במצלמות אבטחה כשהוא פורץ לחוות סוסים ומקיים יחסי מין עם אחת החיות. בתחילת השבוע הילארי סוואר, הבעלים של מרכז הרכיבה טרנר היל, קיבלה התראה על פריצה לחווה ומיהרה להסתכל במצלמות להבין האם מדובר בהתראת שווא. כשפתחה את המצלמות היא לא האמינה למראה עיניה. 

באירוע, שהתבצע בשעת לילה מאוחרת, העבריין ניתק את אחת המצלמות, אך שכח את הנוספת שתיעדה את כל הסיטואציה. בראיון לאתר החדשות Boston Herald, סוואר התייחסה למקרה המחריד: "אני מסתכלת על האדם הזה כעל תוקף מיני לכל דבר. הוא נחשב כאיום על קהילה שלמה וחסרת אונים".

בתיעוד ממצלמות האבטחה אפשר היה לראות את הגבר מסתובב בביטחון בחווה, מה שיכול היה להעיד על ניסיון קודם שהיה לו עם החיה. כשסוואר ראתה את המתרחש היא מיהרה מיד אל החווה, אלא שעד שהיא הגיעה העבריין נמלט מהמקום. במזל, אפשר היה לראות די בבירור את הפושע, מה שאפשר לצוות המקום לפרסם את התמונה שלו ולקרוא למשתמשי הרשת לעזור בחיפושים אחר האנס. "בחוות טרנר היל הייתה פריצה ואחד הסוסים הותקף מינית. הם צריכים עזרה מהציבור במציאת התוקף", נכתב בהודעה בפייסבוק. 

התוקף נראה בתמונה כשהוא לובש מכנסיים צהובים, מגפיי רוכבים וחולצה כחולה ותואר ככל הנראה בגובה 1.70 מטרים בין הגילים 20 עד 25. כמו כן, המשטרה המקומית טרם תפסה את העבריין הנמלט והיא עובדת גם מול הקהילות השכנות כדי לאסוף עוד מידע ולהבין האם התרחשו אירועים נוספים מאותו הסוג. החקירה נמשכת.