"בעלת החלומות", ימי שלישי עד חמישי, הוט בידור, הוט VOD

הקורא מתבקש להתייחס לאייטם הנ"ל בזהירות רבה, מכיוון שגם אחרי צפייה במספר פרקים הכותב, מטעמים של אחריות מקצועית, חייב להודות שהוא לא לגמרי מבין מי כאן נגד מי ולמה. מה שמובן בינתיים הוא שאחת הגיבורות המרכזיות, נור, צעירה החיה במדבר עם בן זוגה, פוגשת - לא ברור איפה - צעיר עשיר בשם יהודה, היא מפרשת לו חלום שחלם על טרגדיה משפחתית ישנה, וחייו של יהודה משתנים. אביו החורג של יהודה, מאיר, חולה במחלה סופנית, גם הוא חולם חלום ורוצה שנור תפרש לו אותו, ובינתיים מעכב את העברת אימפריית המלונות שלו לבתו שני, שמנהלת אותה. לנור יש אבא מאמץ, שבשיחה קצרה איתה מרמז על איזו הונאה, מבקש ממנה שתמשיך עם ההונאה, אבל לא ברור אם מדובר ביכולתה לפרש חלומות או בהונאה אחרת. ובעתיד, ככל הנראה, תפרוץ מלחמת ירושה, אחרת זו לא הייתה טלנובלה.

שירה אלון, יוצרת “בעלת החלומות", מיקמה את הטלנובלה שלה במקום ראוי להערכה. במקום להעלות את גיבוריה לפנטהאוז ברמת אביב ג', למשרד נוצץ מחליפות ונעלי עקב ואיגרות חוב, החזירה אלון את הטלנובלה לישראל. למדבר. בין מלון מדברי איפשהו, לקפיצות ישראליות מטבען לסיני, מתרחשת העלילה, שמגרעתה היחידה היא שלא לגמרי ברור מה היא.

יותר מדי דמויות מסתובבות על מעט מדי שטח. יותר מדי פחדים וחששות ורמיזות לטרגדיה ישנה, וקווי עלילה שנסחבים ולא מתבהרים דיים, וסבתא מנדנדת שאמורה בין השאר לשמש הפוגה קומית בעברית רצופה ביטויים מרוקאיים - די מהר, חייב להודות, תפסתי ייאוש מכל הסלט הזה. אין דמות להזדהות איתה - האחות שני שמנהלת את המלון לא מקבלת אותו ברגע האחרון באופן רשמי, אבל היא חיוורת וחסרת כריזמה מכדי להתגייס לצד שלה. נור בעיקר מבועתת. הסבתא מנג'סת. העלילה לא ברורה. הדברים, הגיוני להניח, יגיעו עם הזמן לפתרונם, אבל כותב שורות אלה לא יהיה שם להבין.

לראות או לוותר: מיועד לעקשנים בלבד. אחרת לא לראות