משתמשת טיקטוק בשם @elifgkandemir הפכה לוויראלית באפליקציית כבר בסרטון הראשון שהעלתה, אחרי שחשפה את הארון המוזר של אמה, ששמרה במשך שנים מזון מהיר. לדברי הצעירה מאסקס, בריטניה, אמה היא תזונאית והחליטה לשמור סוגים שונים של מאכלים בתוך ארון בביתם כחלק ממחקר שהיא עושה במטרה להוכיח שמזון מהיר יכול להישמר מבלי להירקב. צפו בסרטון שחושף - כך נראה מזון מעובד אחרי שנתיים:

מזון מהיר נשמר במשך שנים בארון - וזה מה שקרה לו (צילום: טיקטוק)

המזון המעובד יושב בתוך מגירות שונות העשויות פלסטיק, כאשר בכל מגירה קיים סוג אחר של מזון מעובד. פיצות, המבורגרים של מק'דונלדס, צ'יפס, נאגטס, דונאטס וממתקים שונים, יושבים כבר למעלה משנתיים בתוך הארון ולא תאמינו – אבל הוא נראה כאילו נקנה היום בבוקר. בסרטון הצעירה הסבירה: "אמא שלי היא תזונאית שעוזרת להתמודד עם השמנת יתר והמאכלים שמוצגים כאן הם מזון מעובד שכ-80 אחוזים מהעולם צורכים באופן קבוע". חלק ב':

חלק ב': ההסבר על המחקר

אחרי שהציגה את כל המאכלים, שמרוב חומרים משמרים נשמרו בצורה כמעט מושלמת, היא שאלה את הגולשים: "עדיין מתחשק לכם את ההמבורגר הזה?". בסרטון נוסף שהיא העלתה לאחר מכן, משתמשת הטיקטוק הסבירה: "את רוב האוכל אמי אוספת בשנתיים האחרונות, כך שרובו בן שנה עד שנתיים. 80 אחוזים מבריטניה צורכת את האוכל הזה מבלי לדעת מה הם אוכלים", והוסיפה בהמשך: "אמי רק מנסה לעודד אנשים לנהל אורח חיים בריא יותר".