אחרי איתמר וקארין ועמרי ומעיין, השבוע הכרנו בחתונה ממבט ראשון זוג חדש - בן ומנור. השניים התחתנו וכולם נסעו לירח דבש. הם עדיין מאוד מרוגשים ומתחילים לגשש ולראות עם מי לעזאזל חיתנו אותם. יש רצון ונכונות מצד כולם, ולאט לאט מתחילים לראות ניצנים ורמזים לקשיים שיהיו בהמשך, דני ויעל, בהצלחה! אז ריכזנו עבורכם את הרגעים החשובים של השבוע. אז מה היה לנו?

האמירה המיותרת של הערב:
מעייני, מתוקה שלנו, אל תשאלי גבר בדייט ראשון מה ההבדל בין בחורות ישראליות ובחורות לא ישראליות במערכות יחסים, ואל תשאלי בשלב כל כך מוקדם את עמרי אם הוא חושב על אופציה שהקשר לא יעבוד. ביג מיסטייק, היוג'.


עמרי, למרות שמעיין העלתה שאלה מיותרת כמו מה החסרונות שלך בקשר? אתה לא חייב להמשיך את הכיוון ולענות תשובה מורידה כגון: "אני מתאהב מהר ויורד לי בקלות". יכולת פשוט להעביר נושא ולקבור את האירוע.

מנור אהובה שלנו, פחות אבל ממש פחות. תנשמי שנייה לפני שאת פורצת בסצנת קנאה דרמטית שלא רלוונטית לסיטואציה. ברצינות ספרת לבן כמה זמן הוא דיבר עם השפית החמודה? 7 דקות! אל תדאגי, את בראש מעייניו לגמרי ותקבלי מספיק צומי 24 שעות פחות 7 דקות.
 

קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך ערוץ 12)
קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך ערוץ 12)


טעויות בולטות:
בן, למרות שאתה רגיל לקבל ברקסים כשאתה מספר לבחורות שאתה גננת, אם לא הבנת מיד אז יש לנו חדשות בשבילך. מנור אשכרה התלהבה מזה. זה לא הזמן להוריד לה. בן, תמנף ותרים לעצמך על הדרך.

איתמר, איתמר, איתמר. אתה חייב להיות קשוב. כי כשבחורה מספרת לך שנשבר לה הלב כשבחור עשה לה גוסטינג עצבני, זה ממש לא הזמן להתוודות על הגוסטינג הפרטי שלך. יאמר לזכותך שניסית לתקן את העוולה ושיתפת שהרגשת חרא עם זה. בואו נקווה שקארין הצליחה להחליק את הפאלטה.

מעיין, אנחנו קוראות אותך לסדר! את כרגע שיאנית הטעויות השבוע. את לא מפסיקה לחקור את עמרי, על כל דבר אפשרי נקודה! נכון שעמרי כרגע סבלני, כי למזלך את הטעם שלו, אבל דונט פוש איט! הוא יאבד את הסבלנות בקרוב.

המהלך המביך:
שפית תמימה בסה"כ הגיעה לשאול את מנור ובן על סוג היין שהם ירצו לשתות. מנור, כמו ילדה קטנה ונטולת רסן, ענתה מיד: "לא שכבנו". לא רק בן היה מובך אלא כולנו זזנו באי נוחות בכיסא, ודי רצינו לעשות דיליט על הסצנה. ברור לנו שמנור היא לא רק אימפולסיבית אלא גם חסרת ביטחון, ובאמת מרגיש שהיא כמו ילדה קטנה שרק רוצה שיאהבו אותה. מנור, זה הזמן להתבגר ולא לחזור על טעויות העבר.

מעיין ועמרי, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך ערוץ 12)
מעיין ועמרי, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך ערוץ 12)


המהלך המנצח:
מצטיין השבוע הוא עמרי, חד משמעית. לאחר שהביע חוסר סבלנות משווע לסיפור האהבה המתמשך של מעיין והצב, עמרי אסף את עצמו ויצא גבר שבגברים, לקח אחריות מלאה, התנצל וקנה לה את הקימונו שרצתה בהפתעה. מעיין וגם אנחנו נמסנו ואפילו קצת התאהבנו.

רמת הסיכויים של הזוגות:
בן ומנור - מצד אחד, רואים שיש כימיה, זרימה והומור משותף אבל, ויש אבל גדול, הכל יכול להשתבש ואפילו יותר מהר ממה שאנחנו חושבים. מניסיון, החיים הם לא סיפור אגדה של דיסני וככל שקשר מתחיל בהתלהבות כזו מבלי להכיר, כך הוא יכול ממש באותה מידה להיגמר בבכי עוד לפני שהספקנו להנות ממנו. מנור מושכת את בן בקצב הלא הגיוני שלה ובן נגרר למקומות שפחות נוחים לו.

קארין ואיתמר - על הנייר מדובר בזוג מנצח. הם מאוד יפים, שאפתנים, מצליחים והכי חשוב גבוהים. למרות שעל פני השטח הם מתקשרים ונראה שיש כימיה ושהעסק עובד לא רע, מתחת לפני השטח זה ממש צועק, היי, אין עומק רגשי, אין אינטימיות, אין טיפת ווייב סקסי ומשיכה. כרגע, אנחנו קצת מודאגות.

מעיין ועמרי - וואלה, נראים כמו זוג מנצח. מעיין זורקת כרגע על עמרי את כל החששות, הפחדים וחוסר הבטחון שלה ועמרי הנסיך, אמנם יורים עליך אבל אתה מצליח להתחמק מהכדורים ואפילו להרגיע. במידה והם ימשיכו בדינמיקה הזו, יש סיכוי שנוזמן לחתונה האמיתית שלהם.

בילי ורווית הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"

בילי ורווית (צילום: נועה רוזן)
בילי ורווית (צילום: נועה רוזן)