צעיר בן 20, ושני גברים בני 45 ו-50  טבעו היום (שבת) למוות בחוף הנסיכה באילת, חוף מעיין צבי ובחוף התמרים בעכו.

באילת, המשטרה משתה את הצעיר מהים במצב קריטי, חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נאלצו כאמור לקבוע את מותו.

"סמוך לגשר בחוף הנסיכה חברנו לסירה של השיטור הימי שחילצה אלינו מעומק הים את הגבר שנמצא מחוסר הכרה", אמרה פראמדיקית מד"א שנכחה במקום, מור ביטון אשכנזי. "ביצענו בו פעולות החייאה אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

בעכו, אנשי מד"א ביצעו פעולות החייאה בגבר בן ה-50 שטבע בחוף, ולאחר טיפול ממושך נאלצו לקבוע את מותו.

במעיין צבי, הגבר, בגיל 45 טבע לאחר שנכנס לחוף לא-מוכרז בקיבוץ מעיין צבי שבמועצה האזורית חוף הכרמל ליד זכרון יעקב. לאחר שנמשה מהים, טופל על ידי אנשי מד"א שביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים הלל יפה, שם נקבע מותו.

"כשהגענו לחוף, ראינו את הגבר שנמשה מהים מחוסר הכרה בסמוך לקו המים, כשכונני מד"א ואזרחים שהיו בחוף מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות", מסרו אנשי מד"א שנכחו באירוע, אדוארד פלדמן ודוד שוסמן. "המשכנו את הטיפול הרפואי  שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

בנוסף, גבר בן 53 טבע בחוף גלי גיל בנהריה ונמשה מהמים כשהוא במצב קל. אנשי מד"א פינו אותו למרכז הרפואי לגליל שבעיר כשהוא בהכרה.