נשיא צרפת, עמנואל מקרון, התקשר ביום חמישי האחרון לראש הממשלה נפתלי בנט לנוכח חשיפת פרשת NSO ודרש ממנו הבהרות בעניין, כך פורסם הערב (שבת) במהדורה המרכזית של חדשות 12. עם זאת, בלשכת ראש הממשלה סירבו להתייחס לשיחה ולא פרסמו את תוכנה. 

שמו של מקרון עלה ברשימת הטלפונים שניסו לחדור אליהם באמצעות תוכנת פגסוס שבבעלות NSO הישראלית, לאחר שעל פי החשד, מרוקו השתמשה בתוכנה על מנת לחדור לטלפון האישי שלו ושל בכירים נוספים בצרפת. הנשיא הצרפתי הביע את זעמו וביקש לוודא כי בישראל מתייחסים לפרשה ברצינות.

על פי הפרסום בחדשות 12, בנט הבהיר כי האירוע התרחש עוד טרם כניסתו לתפקיד וכי הממשלה נחשפה לפרשה באמצעות הפרסומים השונים. עם זאת, ציין כי האירוע נבחן בידי הדרגים הגבוהים ביותר והמסקנות יוסקו בהקדם.

במקביל, כך פורסם במהדורה, גורמים אמריקאים הבהירו בפני גורמים ביטחוניים בישראל כי לפרשה עלולות להיות השלכות על עסקאות ביטחוניות עתידיות. גורם מדיני בכיר טען כי מאחר ומדובר בפרשה חמורה, הבדיקה נעשית במעורבות ישירה של ראש הממשלה ושר הביטחון והבהיר כי לא יעשו הנחות לאף גורם.

כזכור, הפרשה נחשפה בעיתון הגארדיאן לפני כשבוע, באמצעות תחקיר מקיף ממנו עלה כי התוכנה אפשרה לממשלות ברחבי העולם, בהן סעודיה, הונגריה ומקסיקו, לבצע מעקב אחרי יותר עשרות אלפי מספרי טלפון, ובהם יותר מ-180 עיתונאים. בין השמות הבולטים ברשימה: נשיא עיראק ברהם צלאח, נשיא דרום אפריקה סיריל רמפוסה, ראש ממשלת פקיסטן אימרן חאן, ראש ממשלת מצרים מוסטפא מדבולי, ראש ממשלת מרוקו סעעד א-דין אל עות'מאני וראש ממשלת לבנון סעד אל חרירי.