בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) את מעצרו של יותם אוקון, החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידה בת 12, בשלושה ימים נוספים, לאחר שבית המשפט מצא כי יש נגדו חשד סביר לחשדות נגדו. נציג המשטרה ציין במהלך הדיון כי יש למשטרה אינדיקציה על עבירות מין חמורות שביצע החשוד בקטינה נוספת, והיא נמצאת בתוך בדיקת אותם אירועים.

המעצר הוארך בשלושה ימים, למרות שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של המורה בחמישה ימים נוספים, על מנת שיאפשרו לה להמשיך בחקירתו, לאחר שעלה החשד כי ביצע עבירות מין בתלמידות נוספות.

עו"ד ששי גז המייצג את המורה יותם אקון מסר: "מרשי קושר את עצמו רק לשיחות ומסרונים מיותרים שנשלחו uטוען כי בינו לתלמידה לא היה שום מגע". בבית המשפט טען עו"ד גז כי "מיד כשנחשף הסיפור ההורים שכרו עורך דין אזרחי שפנה אל המורה, בדרישה שישלם פיצוי כספי בסך 2.5 מיליון שקלים, מה שהוביל לפיצוץ של המשא ומתן".

לדברי עו"ד גז . "טענתי בבית המשפט ואני טוען כעת שבכל הליך המשא ומתן לא הוזכרו מעשים מיניים , כך שלא ברור מאיפה אלו נוספו לחקירת המשטרה. השופטת רצתה לשחרר את מרשי אולם הערב שהוצע לא הספיק לטעמה והיא הפנתה אותנו לאתר ערב אחר עד ליום שלישי הקרוב".

בשבוע שעבר, בעקבות פרסום זהותו של אוקון במעריב ובכלי תקשורת נוספים, נחשף עניינן של תלמידות של אוקון, אשר טענו כי גם בהן ביצע החשוד עבירות מין.  על פי החשד, חלק מהצעירות הן תלמידות שכבר סיימו את שנות לימודיהן בבית הספר, כך על פי הערכות החוקרים האמונים על החקירה.