מסיבות חילופי זוגות הפכו לנפוצות יותר ויותר במדינה, במטרה לפלפל את חיי הזוגיות והמין. עבור זוג באמצע שנות השלושים לחייו, אחרי שבע שנות נישואין, מסיבה כזו הסתיימה בדרמה לא פשוטה עבור הבעל. לפני כחודשיים השניים יצאו למסיבה כזו בוילה מפוארת בהרצליה, שלא בפעם הראשונה, אך הפעם הדברים התגלגלו שלא כמתוכנן. 

הבעל סיפר לעורכי דינו, שרין וגדלי סולן: "אנו נוהגים כל כמה חודשים לצאת למסיבה כזו כדי לגוון את החיים. גם בשנת הקורונה לא החמצנו את ההזדמנות, אחת לכמה חודשים, לעשות את הבילוי המשותף". לדבריו של הבעל, במסיבה האחרונה בה היו יחד היו גם לא מעט מפורסמים, כאשר תנאי הכניסה הם להגיע עם בני הזוג, לשלם הרבה כסף בכניסה ולהיות מתחת לגיל 40, כך שקהל היעד התאים להם מאוד. 

באירוע האחרון האישה בילתה עם גבר אחר, אלא שבת הזוג שלו לא נכחה במסיבה. "אשתי הסבירה לי שהבחור מתגורר באזור הדרום ובת הזוג שלו החליטה לחזור דרומה והוא נשאר לבד במסיבה, כך נותר בשעות הקטנות של הלילה ללא אפשרות למצוא מקום ללון בו", סיפר הבעל לעורכי דינו. מהסיבה הזו האישה התעקשה בפני בעלה לעזור לאותו הגבר, ובתמימות הבעל הסכים. 

רק בבוקר הבעל הבין את הכל – אשתו מנהלת רומן ארוך עם הגבר שהכירה במסיבה. על אף הפתיחות המינית בין בני הזוג, הבעל סירב לקבל את העובדה שאשתו בוגדת בו מאחורי גבו והחליט להגיש בקשה לגירושין. בימים אלו השניים מתדיינים בבית המשפט בענייני חלוקת הרכוש, שכן רובו היה ירושה שקיבלה האישה מהוריה.