אמנם גמר היורו כבר היה לפני כשבועיים, אך בימים האחרונים רץ ברשת סרטון מהאצטדיון שהצליח להדהים את הגולשים, ובעיקר את הגולשות. בחורה צעירה, בשם מורפו פייאזיס, הציגה בעמוד הטיקטוק שלה כי גילתה שבן זוגה בגד בה ממש לפני גמר משחקי היורו 2020. כדי להוציא לפועל את הנקמה המושלמת, פייאזיס השתמשה בכרטיס שרכש למשחק הכדורגל בוומבלי וחשפה אותו מול כל הקהל. צפו בסרטון הטיקטוק ששבר את הרשת:

הבגידה שנחשפה בגמר היורו מול כל הקהל (צילום: טיקטוק)

מלבד העובדה שבן הזוג נשאר בבית כדי לצפות במשחק שכל כך ציפה לו, פייאזיס דאגה לבייש אותו ושלא יהיה אחד שלא ישים לכך לב. "האקס שלי בגד בי אז גנבתי את הכרטיס שלו", נכתב על שלט בגד ענקי שהתנופף מהיציע ולגמרי משך את תשומת הלב של הנוכחים באצטדיון. על הסרטון הבחורה כתבה: "בנות, תמיד תזכרו - אל תתבאסו, אפילו אל תבכו, רק תעשו תיקו".

סרטון הטיקטוק ובו הנקמה הגאונית הפך לוויראלי, צבר מאות אלפי צפיות וגם התגובות לא איחרו להגיע. "זה הדבר הכי טוב שראיתי אי פעם", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחרת חיזקה אותה: "כן, היא לגמרי יצאה מלכה". לעומת הבנות, הרבה מהגברים דווקא הרגישו שנחצה גבול, כפי שכתב אחד הגולשים: "תנקמי איך שאת רוצה. עם גמר היורו לא משחקים!".