המותג Bamboo & Co השיק מצעים מבד במבוק אורגני, היפו־אלרגני וידידותי לסביבה. העיצוב של המצעים נקי ומינימליסטי. הסט,שמתאים למיטה זוגית קלאסית, כולל שתי ציפיות לכריות וציפה לשמיכה שמשלבת קשרים בקצה. המצעים רכים ושומרים על קרירות. הם רכים גם אחרי מספר כביסות ושומרים על המראה שלהם. אהבנו. 

מחיר: 529 שקלים, להשיג באתר

קולקציית כלי המיטה הזוגיים (צילום: יחצ)
קולקציית כלי המיטה הזוגיים (צילום: יחצ)


 חברת רויאל קנין עורכת גם השנה את קמפיין “חיים בריאים מהרגע הראשון” - לעידוד מודעות לצרכים התזונתיים וההתפתחותיים בשנה הראשונה לחייו של הגור. כחלק מהקמפיין היא משווקת קיטים לגורים עם מזון יבש המותאם לגילם ושני פאוצ’ים של מזונות רטובים במתנה. כמו כן, החברה עורכת שיתוף פעולה עם תנו לחיות לחיות ועמותות אימוץ נוספות, שבמסגרתו כל מי שיאמץ גור כלבים או חתולים יקבל קיט גורים וקיט נשיאה ייחודי לגור חתולים. 

מחיר: 90־179 שקלים

קיט אוכל לגור החדש שלכם  (צילום: יחצ חול)
קיט אוכל לגור החדש שלכם (צילום: יחצ חול)


חנות האונליין דין סטור החלה לשווק בארץ מכשיר אינהלציה אולטראסוני Bubble Tree, קטן וקומפקטי שפועל על סוללות ושקט לחלוטין. כמו כן, המכשיר מאפשר שאיפה מהירה, גם בהטיית זווית של 45 מעלות. המכשיר מגיע כמארז שכולל מסיכה למבוגרים, מסיכה לילדים, מחבר למסיכה ופומית. הוא מאוד נוח לשימוש – גם מחוץ לבית. 

מחיר: 349 שקלים, להשיג באתר

מכשיר אינלהציה (צילום: יחצ)
מכשיר אינלהציה (צילום: יחצ)

המוצר בייבי פלאג הוא פיתוח פטנט ישראלי שנועד להתריע על שכחת ילד ברכב. הוא עובד באמצעות פאנל סולארי, כך שהוא מטעין את עצמו ולא דורש החלפת סוללה. המכשיר מסונכרן עם אפליקציה פשוטה ונוחה לשימוש, שמתריעה במקרה של שכחה. בנוסף, כאשר לא מוציאים את הילד, מופעלת אזעקה שנשמעת ברדיוס די גדול בסביבת הרכב. ההתקנה של המכשיר קלה מאוד, רק מחברים לחלון הרכב. בנוסף, אפשר לקבוע יותר מאיש קשר אחד שיקבל התרעה במקרה הצורך.

מחיר: 599 שקלים
בייבי פלאג (צילום: יחצ)
בייבי פלאג (צילום: יחצ)


ד”ר פישר משיק את סדרת אולטרסול MED להגנה מהשמש לעור רגיש במיוחד. הסדרה כוללת תחליב גוף, ספריי שקוף, קרם פנים מועשר בלחות, קרם פנים המכיל מסנני קרינה מינרליים וקרם פנים משקם עוצמתי לתיקון הנזקים לאחר החשיפה לשמש. מוצרי הסדרה משלבים טכנולוגיה המעניקה הגנה גבוהה מאוד מקרני UVA+UVB+IR+HEV. כל התכשירים בסדרה בעלי SPF50+, מכילים קומפלקס אנטי־אוקסידנטים המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק ורכיבים לסיוע בהרגעת העור. כמו כן, הם מכילים חומרי לחות לשמירה על אלסטיות העור. ניסינו את קרם הלחות לפנים +SPF50 לעור רגיש. הקרם לא מבושם, אינו שומני על העור, אך משאיר מעט סימנים לבנים.

אולטרסול (צילום: יעל האן)
אולטרסול (צילום: יעל האן)

הסרום של המותג דרמלוג’יקה, Smart Response Serum, מאתר בעיות של פיגמנטציה, יובש, קמטים וחוסר מיצוק, ורק אז עובד לתקנם. למעשה מדובר על דור חדש של תכשיר טיפוח, שעובד על פגמים עוד לפני שאנו רואים אותם על העור. הוא מתאים לשימוש יומיומי, עשיר, נותן לעור מראה אחיד ותחושה של מיצוק.

מחיר: 598 שקלים

סמארט ריספונס סרום (צילום: יחצ)
סמארט ריספונס סרום (צילום: יחצ)


 IL MAKIAGE משיק את מוס הלחות הטבעי לפנים ולגוף, המעניק מראה שזוף: MAGIC MOISTURIZING SUN FOAM FACE & BODY. המוס מגיע בפורמולה טבעונית, עתירה בלחות, בחומצה היאלורונית ובאלוורה. הוא קליל מאוד ונמרח בקלות בעזרת כפפה שמגיעה איתו. פתרון נהדר למי שרוצה להיראות שזוף, בלי להסתכן בחשיפה לשמש. המוצר נמכר בערכת 120 מ״ל + כפפה + מברשת קבוקי.

מחיר: 329 שקלים. בהשקה: 239 שקלים
מוס לחות (צילום: אור צרפתי)
מוס לחות (צילום: אור צרפתי)



 מותג טיפוח הגוף אדידס, המיובא לישראל על ידי חברת דנשר, משיק סדרת דיאודורנטים ותחליבי רחצה לנשים בשם “פלורל קולקשיין”. אחרי שניסינו לצלוח עם הדיאודורנט יום קיצי טיפוסי פלוס אימון כוח, אפשר להכריז על הסדרה כהצלחה. לדיאודורנט יש ניחוח עדין, הוא לא אוטם את העור ושומר על תחושת יובש. אהבנו גם את תחליבי הרחצה עם הניחוחות האביביים.

מחירים: דיאודורנט - 24.90 שקלים; תחליב רחצה - 16.90 שקלים  

ג'ל רחצה (צילום: יחצ)
ג'ל רחצה (צילום: יחצ)