רביב דרוקר, עיתונאי חדשות 13, שוחח הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתכניתם ב-103FM, והתייחס לפרסומים שלו על פרשת הקשר לכאורה בין ראש המוסד לשעבר יוסי כהן לבין דיילת, שהובילו לטענת הגרוש שלה, לפיטוריו.

"הקשר הקרוב והחריג הזה בין ראש מוסד לדיילת יוצר הרבה מאוד סמטאות מוזרות. אחת מהן היא שזמן קצר במיוחד אחרי שהדיילת ובעלה מתגרשים, הוא זומן פתאום לשימוע לפני פיטורים בגוף כלכלי גדול בו הוא עבד. עד אז הוא הצטיין בו מאוד. נאמר לי כי אם היו צריכים לפטר 700 עובדים הוא היה מקום 699", פתח את דבריו.

"לאחר שפוטר", המשיך דרוקר, "הוא תבע פיטורים לא מוצדקים. בהליך הגישור שמשתתפים בו לא מעט עורכי דין הוא העלה טענות שפוטר בגלל יוסי כהן, שדאג שיפטרו אותו באמצעות גיסתו זהבית כהן, אחת הנשים החזקות במשק, השולטת בהרבה מאוד חברות וגם בחברה בה הוא עובד". 

"בפגישות שהיו לו עם יוסי כהן סביב הקשר שפיתח עם אשתו, כהן זורק לו משפטים סביב זהבית – 'כשאתה רואה אותה תגיד לה שלום, אתה יודע שאני מכיר אותה', הוא גר כנראה באותו זמן באחד מבתיה. הגרוש מסתובב בתחושה שפיטרו אותו כי יוסי כהן רצה את פיטוריו", ציין.

התכב הוסיף כי "כל פעם שהוא מעלה את הטענות, בהליך הגישור כולם מנסים לומר לו 'עזוב את זה בוא נדבר על כסף'. מה שמדהים שהליך של תביעת עובד על כך שפוטר בד"כ מגיע לעו"ד לא בכיר מדי במחלקה המשפטית. בסיפור הזה הגיעו שניים מעורכי הדין הבכירים במשק ויושבים בהליך גישור של אדם שפוטר. אנשים שדיברתי איתם מהגוף הכלכלי אומרים שהכול מצביע על כל שהכול דווח למעלה בגלל טענותיו של העובד, לא בהכרח מכיוון שהן נכונות אלא ייתכן שפחדו שהטענות יעשו המון רעש".

כשנשאל האם היה סעיף שתיקה בהסכמות, ענה כי הוא "חושב שכן אבל אני אומר את זה בהסתייגות". 

דרוקר הוסיף כי "מסתבר שיש אירועים שפשוט בלתי ייאמנו, שהגרוש פשוט עולה על זה ויוסי כהן על פי מה שנאמר בהליך הגישור יוסי כהן כל פעם מזמין אותו לפגישות כדי לרצות או להשתיק אותו, משהו כזה. כל זה כשהוא מכהן".

"הדבר המדהים שזה נמשך שנתיים, זה לא איזה אירוע של יום-יומיים", הדגיש. "האירוע הזה של הפיטורים קורה בסוף 2019. הפרשה מתחילה באמצע 2019, כהונתו של כהן מסתיימת בסוף 2020 תחילת 2021, לפני כמה חודשים. בכול השנתיים האלה זה רוחש ובוחש".

הוא הבהיר כי הוא חושב שיש קשר בין כהן לאותה הדיילת, "אבל לא יודע בוודאות. אני יודע שהיא כבר לא דיילת". בסוף דבריו, אמר כי הלחצים שהופעלו עליו מלשכת ראש המוסד הם "לא משהו שחורג מהלגיטימיות. לא הייתי קורא לזה לחצים".