התרגשות רבה שררה אתמול בקרב המטפלים בספארי ברמת גן, כאשר לאחר 11 שנים גורת אורנגאוטן נולדה בספארי, חודשיים אחרי שרקטה ששוגרה במבצע שומר החומות נפלה בסמיכות לחצר של קופי האורנגאוטן. האימא טאנה, קופת אוראנגוטן, המליטה את הגורה לפני כשבועיים, אך במשך ימים ארוכים לא ניתן היה לצפות בגורה, מכיוון שהאם החביאה אותה בין זרועותיה. כעת, כאשר היא כבר חשה בטוחה ורגועה יותר, היא מרחיקה אותה מגופה והגור הכתום החל להיראות.

בכל המלטה של קופי אדם בספארי נהוגה מסורת של "חופשת לידה", שבה המטפלים נוהגים במשנה זהירות ובמשך כשבועיים שומרים על החצר שלווה, כשהיא מלווה בפיקוח קבוע. האב הטרי והמאושר הוא לא אחר מאשר רחמים בן ה-11, שאיבד את אמו כשהיה בן 7. בזמן שהחל להתרגל לחיים בלעדיה, הוחלט להביא לספארי שתי נקבות - גם כדי לסייע לו במשבר, ובעיקר כדי לייצר המשך לגרעין הרבייה שבו הספארי לוקח חלק, ולהרבות את קופי האורנגאוטן המצויים בסכנת הכחדה חמורה.

שתי הנקבות הצעירות, סאטו וטאנה, הגיעו מגן חיות בגרמניה, ועל כתפיהן הוטלה האחריות להמשך השושלת. כעבור שלוש שנים החל רחמים לפתח קשר צמוד מאוד עם טאנה. לחששות הטבעיים של המטפלים במהלך ההריון נוספה דרמה, כאשר במהלך מבצע שומר החומות נורה מטח לכיוון גוש דן וזוהתה נפילת רקטה בספארי, בין חצר קופי המקוק השחור לקופי האוראנגוטן. רק במזל הסיפור נגמר בניתוח מוצלח לנול, קופת המקוק השחור שנפגעה מרסיס, ובנזק כבד לחצר קופי האורנגאוטן. בתום עבודות השיקום של החצר שנפגעה, היא נחנכה עם מתקני העשרה, מתקני טיפוס אתגרי חדשים, ציורים צבעוניים והרבה צמחייה חדשה, שממנה הם נהנים.